سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اگر پاور بانک برق نداشته باشد چه باید کرد

آیا تا به حال به این مشکل برخورده‌اید که پاوربانک تبلیغاتی نتواند گوشی هوشمند شما را شارژ کند؟ این واقعا آزاردهنده و ناامید کننده است، به خصوص وقتی که تلفن‌های هوشمند شما در شرایط اضطراری قرار داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم برای انتخاب هدایای تبلیغاتی نفیس خود راسا گیفت را انتخاب کنید و از محصولات با کیفیت و با دوام را خرید کنید.

بنابراین، امروز من چند پیشنهاد در مورد نحوه رسیدگی این مشکل به شما پیشنهاد می‌کنم.

موقعیت‌ها:

در درجه اول، پاوربانک را بررسی کنید که در دمای غیر عادی نگهداری نشده باشد. اگر اینطور است، ممکن است پاوربانک در اثر گرما کارآیی خود را از دست داده باشد.

دوم، اگر سریع تخلیه می‌شود، این مشکل در اثر خراب شدن باطری‌های آن بوجود آمده است.

اگر آنرا در محیط گرم شارژ کنید، باعث خرابی شده و به همین دلیل است که شارژ را در خود نگه نمی‌دارد.

اگر شرایط فوق در پاوربانک شما روی داده است، لطفا موارد زیر را بررسی کنید.

1: سعی کنید در حالی که باطری تلفن خالی است، پاوربانک را به تلفن متصل کنید تا بوسیله آن گوشی خود را شارژ کنید، در این حالت خواهید دید که آیا پاور بانک توانایی شارژ دارد یا نه.

2: سعی کنید پاور بانک را به یک منبع برق USB با کیفیت و مطمئن که قدرت خروجی خوبی دارد متصل کرده و آنرا در یک مکان خنک، در طول شب شارژ کنید.

در طی شارژ مناسب شارژر باید گرم شود. بگذارید حداقل 8 ساعت در شارژ بماند. در پایان، شارژر نباید بیش از حد داغ شده باشد.

3: مهم‌ترین مساله، توقف استفاده از شارژر ارزان و بی کیفیت برای شارژ پاوربانک است.

اگر شما از شارژر‌های بی کیفیت بطور معمول استفاده می کنید، شارژر توان محافظت از نوسانات برق را نداشته و باعث آسیب به پاوربانک شده است. می‌توانید از طریق خروجی‌های مختلف پاوربانک آنرا شارژ کنید. اگر هنوز کار نمی‌کرد؛ ممکن است دو اتفاق رخ داده باشد. برد الکترونیکی که چراغ‌های LED و دیگر قطعات را به هم متصل می‌کند ممکن است سوخته باشد و یا ممکن است قسمتی از مدار قطع شده باشد و یا در اثر کارکرد و گرم و سرد شدن لحیم های اتصال دهنده المان های مدار ضعیف شده و قادر به اتصال نباشند.

اگر برد الکترونیکی پاوربانک شکسته باشد، بهتر است با یک تعمیرکار تماس بگیرید و یا یک پاوربانک جدید بخرید.

معرفی دو نمونه پاوربانک تبلیغاتی

 

پاوربانک تبلیغاتی

1: EasyAcc 20000 میلی آمپر ساعت قابل‌حمل

دارای ظرفیت بالای 20000 میلی آمپری می‌باشد: شارژ یک آی‌فون تا 6 بار، یک سامسونگ اس 8 بیش از 4 بار یا یک آی پد مینی 3، 2 بار.

شارژ سریع: دارای یک ورودی دوتایی پورت (آداپتور شارژر) که باعث می‌شود بتواند در 6 ساعت شارژ کامل شود و زمان شارژ مجدد را تا 50 ? کاهش دهد.

بالاترین خروجی: 4.8 آمپر خروجی با 4 درگاه USB. تشخیص خودکار سرعت شارژ، متناسب با دستگاه شما برای داشتن شارژ سریع تا 2.4 آمپر (2 برابر سریع‌تر از یک پورت USB کامپیوتر) می‌تواند تغییر دهد. امکان قرار دادن 4 دستگاه به صورت همزمان.

حفاظت ایمنی: به طور موثر از دستگاه‌ها در برابر اضافه جریان و اتصال کوتاه و همچنین مطابق با CE، RoHS و FCC از وسایل شما محافظت خواهد کرد.

2: Anker 20100 میلی آمپر ساعت قابل‌حمل

مزیت رقابتی: پیوستن به بیش از 10 میلیون کاربر که با تکنولوژی پیشتاز این برند به تلفن همراه خود نیرو می‌بخشند.

ظرفیت بسیار بالا: داشتن وزنی کم که می تواند تقریبا هفت بار iPhone را شارژ کند.

شارژ با سرعت بالا: دو تکنولوژی مدرن با هم ترکیب می‌شوند تا سریع‌ترین شارژ ممکن را تحویل دهند. با یک آداپتور 2 آمپری قابل شارژ در زمان کوتاه و دارای قابلیت فعال نگه داشتن یک تلفن هوشمند یک آمپری تا 20 ساعت.

امنیت: سیستم ایمنی MultiProtect Anker حفاظت کامل برای وسایل شما را تضمین می‌کند.

آنچه شما دریافت می‌کنید: Anker PowerCore 20100 قابل‌حمل، دارای کابل USB کوچک، کیسه مسافرتی، دفترچه راهنما و گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش مشتری. کابل برق برای iPhone و آی پد به طور جداگانه فروخته می‌شود.

 


» نظر

لیوان تبلیغاتی چاپ شده

لیوان شیشه ای و لیوان تبلیغاتی سرامیکی

لیوان تبلیغاتی چاپ سفارشی، لیوان سرامیکی و فنجان ها، یک ایده خوب برای همه تبلیغات عمومی و همچنین برای صنعت رستوران و یا برای افزودن به لوازم منزل، هستند.

برای بازاریابی تبلیغاتی، این لیوان‌های دسته‌دار مفید در سبک‌های مختلف تولید شده و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و از آنها استفاده می کنند.

هتل‌ها و رستوران‌ها می‌توانند آنها را با لوگوی خود سفارشی سازی کرده و در رستوران خود استفاده کنند و یا به عنوان هدایای تبلیغاتی از آنها استفاده کنند.

لیوان تبلیغاتی به عنوان ابزارهای بازاریابی موثر

لیوان های تبلیغاتی بسیار متنوع بوده و ابزارهای تبلیغاتی بسیار مفیدی هستند. کسب و کارها می توانند از لیوان تبلیغاتی برای قدر دانی از مشتریان قدیمی، حفظ روابط کارکنان، آگاهی از برند، پیدا کردن نسل جدید مشتری و حتی تبلیغات داخلی استفاده کنند.

یکی از مزایای توزیع لیوان تبلیغاتی این است که شکل استوانه‌ای آن‌ها اجازه می‌دهد تا اثر دوگانه‌ای داشته باشند ، که به این معنی است که بینندگان، لوگوی نشانه‌گذاری شده برند شما را از تمام جهت ها تماشا خواهند کرد.

بسیاری از شرکت‌ها ارزش لیوان سفارشی را درک می‌کنند. تقاضا برای لیوان‌های تبلیغاتی به خصوص لیوان های مسافرتی به نظر می‌رسد در حال رشد است چون اکثر مردم از آنها استفاده می کنند.

 

 

لیوان تبلیغاتی مناسب برای گسترش برند

یک مطالعه نشان داد که بیش از نیمی از مردم هر روز با استفاده از این لیوان ها نوشیدنی های خود رامی‌نوشند و مصرف کنندگان روزانه آنها را مورد استفاده قرار می دهند.

بسیاری از افراد اولین فنجان نوشیدنی را در منزل هنگام صبحانه میل می کنند، دومین لیوان نوشیدنی را در محل کار خود می خورند و تا زمانی که در محل کار خود هستند بطور مرتب از لیوان های مارکدار خود استفاده خواهند کرد.

در حالی که لیوان‌های تبلیغاتی به طور حتم در میان دوستداران نوشیدنی رایج است، این هدایای تبلیغاتی تنها برای مصرف کنندگان قهوه و یا حتی محدود به مخاطبان بزرگسال نیستند.

افراد می‌توانند چای، کاکائوی داغ و انواع متنوعی از نوشیدنی‌ها را با لیوان‌های لوگوی دار بزرگ خود میل کنند و لذت ببرند. با استفاده از یک لیوان بزرگ، دریافت کنندگان می‌توانند حتی از سوپ لذیذ لذت ببرند.

علاوه بر این ، اغلب لیوان‌های تبلیغاتی را می توان در ماشین ظرفشویی و مایکروفر قرار داد. این دوام، این اطمینان را می‌دهد که دریافت کنندگان می‌توانند به مدت چند سال از لیوان استفاده کنند و هر بار که مورد استفاده قرار می گیرند لوگو شما را تبلیغ کنند چه در خانه، در اداره و یا هر جای دیگر.

انواع لیوان تبلیغاتی و مقاصد منحصر به فرد آن‌ها

بسته به هدف استفاده از این ظروف، ممکن است لیوان هایی که به عنوان هدایای تبلیغاتی از آنها می خواهید استفاده کنید از جنس شیشه و یا سرامیک باشند.

لیوان های سرامیکی بخاطر غیر شفاف بودن محیط مناسبی برای چاپ با استفاده از انواع رنگ ها می باشند و نام برند و لوگوی شرکت شما را بخوبی نمایش خواهند داد.

لیوان های شیشه ای بخاطر شفافیت و مشخص بودن نوشیدنی درون آن مورد توجه قرار می گیرند. چاپ بر روی این لیوان ها متفاوت بوده و قبل از سفارش حتما یک نمونه از آنها تهیه کنید.

 

لیوان تبلیغاتی چاپ شده 3

 

بهبود کارایی لیوان با انتخاب مناسب

لیوان های تبلیغاتی سرامیکی به دلیل تنوع در شکل و اندازه، که بتواند برای اهداف کسب و کار شما مناسب باشد، فراوان هستند. این لیوان ها را می توان در انواع اندازه های مختلف پیدا کرد.

از دیگر مواردی که در هنگام انتخاب لیوان تبلیغاتی باید در نظر داشت تناسب رنگ مورد استفاده در لیوان با طرح و رنگ برند است. با هماهنگی این دو، نام برند در حافظه ها بیشتر خواهد ماند.

در موقع انتخاب لیوان سرامیکی به اندازه آن توجه داشته باشید. از لیوان هایی استفاده نکنید که خیلی بزرگ و یا سنگین باشند این لیوان ها را نمی توان در هر جایی مورد استفاده قرار داد.

اندازه دسته هم از نکات دیگری می باشد که در هنگام انتخاب باید مورد توجه قرار بگیرد. دسته لیوان را باید افراد مختلف بتوانند به راحتی در دست بگیرند و از نوشیدنی خود لذت ببرند.


» نظر