سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیوانهای چاپ شده برای کافی شاپ شما بخش سه

لیوان تبلیغاتی همانطور که در مقاله‌های قبلی در این سری دیدیم می‌توانند تاثیرات خوبی برای جذب مشتری و ایجاد برند داشته باشند. از آنها می‌توانید در کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده کنید یا این اقلام تبلیغاتی را با دیگر هدایای تبلیغاتی ارائه دهید تا خاطره خوبی در ذهن افراد ایجاد شود.

 

  1. یک جعبه برای قرار دادن این هدیه تبلیغاتی ، به آن اضافه کنید

زمستان گذشته، ما به مشتریان خود یک جعبه هدیه کوچک که در آن یک لیوان سفارشی و یک جفت دستکش سفارشی لوگودار بود، هدیه دادیم. این جعبه کوچک دلپذیر، برای مشتریان و کارکنان ما بسیار جذاب بود و ما در حال برنامه ریزی برای تکرار این کار برای زمستان آینده هستیم! با پرداخت یک هزینه اندک، لیوان‌هایتان در جعبه‌هایی شیک قرار می‌گیرند!

  1. در نزدیکی تعطیلات، لیوانهای تبلیغاتی سرامیکی سفارشی خود را عرضه کنید

در نزدیکی رویدادهایی مانند عید نوروز، اعیاد مذهبی، سالگرد بازگشایی شرکت و یا رستوران و امثال این موارد شما می‌توانید یک هدیه دوست داشتنی شامل یک لیوان سفارشی چاپ شده به مشتریان وفادار خود هدیه دهید!

یک بسته مخلوط شکلات را نیز در کنار آن قرار دهید و یک هدیه تعطیلات عالی در بین مشتریان خود عرضه کنید.

 

لیوان تبلیغاتی?

  1. لیوانهای تبلیغاتی سفارشی چاپ شده خود را سرگرم کننده کنید!

سعی نکنید که همه را با طراحی لیوان خود راضی نگه دارید، ریسک کنید یا آن را به یک شوخی تبدیل کنید!

جوک‌های خنده دار ظاهر لیوان های تبلیغاتی سفارشی را بسیار جذاب‌تر می‌کنند.

  1. لیوانهای تبلیغاتی سرامیکی خود را زیبا طراحی کنید

یا یک مسیر دیگر در پیش بگیرید و یک هنرمند استخدام کنید تا لیوان‌های شما را فوق العاده زیبا طراحی کند. انواع طرح‌های مختلف را می‌توان به زیبایی بر روی لیوانهای تبلیغاتی سفارشی چاپ کنید. تناسب بین رنگ لیوان را با طرح هنری خود در نظر بگیرید تا یک لیوان سفارشی خیره کننده طراحی کنید!

  1. لیوان سفارشی مخصوص خود را برای سفر طراحی کنید

ما انواع مختلفی از لیوان‌ های تبلیغاتی مخصوص سفر را ارائه می‌کنیم، از جمله یک فنجان قهوه یکبار مصرف که از چینی ساخته شده است. لیوانهای تبلیغاتی مسافرتی برای استفاده در جاده‌ها یا ادارات مفید هستند و اغلب آنها می‌توانند در سفر برای کاهش میزان زباله همراه افراد باشند و از آنها استفاده کنند.

 

لیوان تبلیغاتی?

  1. کیفیت فراتر از کمیت

همه لیوان تبلیغاتی ارزان به یک شکل ساخته نشده‌اند. ممکن است بتوانید آنها را به صورت عمده با قیمتی ارزان‌تر خریداری کنید و آنها برای شما کارساز خواهند بود، اما لیوانهای تبلیغاتی با کیفیت عالی تاثیر بیشتری بر روی مشتریان قدیمی و وفادار و مشتریان بالقوه شما خواهند داشت.

  1. لیوانهای تبلیغاتی را برند گذاری کنید!

شرکت شما دارای یک برند تجاری شناخته شده در جهان است، آن را بر روی لیوان خود نیز ثبت کنید! خلاقیت خود را به کار بگیرید و یک تجربه به یاد ماندنی با لیوانهای تبلیغاتی خود به جای بگذارید که قطعا به گسترش نام تجاری شما کمک خواهند کرد.

برخی از افراد که علاقه‌ای به پوشیدن پیراهن‌های لوگودار ندارند ممکن است خوشحال شوند که از لیوانهای تبلیغاتی شما استفاده کنند. از انواع هدایای تبلیغاتی ما دیدن کنید و بهترین آیتم که مناسب کسب و کار شما باشد را انتخاب کنید.


» نظر

فلش مموری تبلیغاتی یک روش مدرن و ایده آل برای تبلیغ برند تجاری ش

هدایای تبلیغاتی خاص برای چندین دهه به عنوان یک ابزار بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، با این حال، در سال‌های اخیر، کسب و کارها تلاش کرده‌اند از محصولات تبلیغاتی سنتی مانند خودکار، دفترچه یادداشت و چتر فاصله بگیرند و در فلش مموری تبلیغاتی سرمایه گذاری کنند. فلش مموری یک دستگاه قابل حمل برای ذخیره و انتقال انواع فایلهای مختلف، از جمله متن، فایل صوتی و تصویری، تصاویر و گرافیک‌ها است. آنها در درجه اول به دلیل اندازه و وزن کم بسیار محبوب هستند و به عنوان آیتم‌های تبلیغاتی ایده آل شناخته می‌شوند.

 

مقاله فلش مموری تبلیغاتی بادوام، کاربردی و موثر را حتما بخوانید.

با تبدیل شدن کامپیوترها به اقلامی ضروری، فلش مموری راه آسانی را برای دسترسی به فایل‌های شخصی فراهم می‌کند، مانند عکس‌ها و یا فایل‌های تجاری، مانند صفحات اکسل. فلش مموری تبلیغاتی ارزان به طور مؤثر برندها را تبلیغ می‌کند، زیرا همیشه در رایانه‌های کاربران قابل مشاهده هستند.

فلش مموری تبلیغاتی?

هنگام برنامه ریزی برای کمپین تبلیغاتی خود، شما نیاز به یک مفهوم واضح و مختصر دارید تا آن را اجرایی کنید. فلش مموری یک راه عالی برای نشان دادن خلاقیت و طراحی‌های شما به مشتریان است. از آنجایی که آنها در انواع شکل‌ها، اندازه‌ها، رنگ‌ها عرضه می‌شوند، شما باید از این مزیت استفاده کنید و چیزی متفاوت طراحی کنید. بسیار مهم است که هدایای تبلیغاتی شما متمایز باشند، تا شما را در بین رقبایتان برجسته کنند. به عنوان مثال، باشگاه‌های فوتبال می‌توانند فلش‌های سفارشی برای بازیکنان مختلف داشته باشند. پیامی که می‌خواهید انتقال دهید این است که کسب و کار شما منحصر به فرد و به یاد ماندنی است، و فلش مموری شما باید به گونه‌ای باشد تا این هدف را تامین کند.

یکی از مزیت‌های بزرگ فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی این است که آنها اغلب در دسترس هستند و نه تنها فقط در معرض دید صاحبان آنها بلکه در محدوده دید سایر مردم در پیرامون آنها نیز قرار دارند، در نتیجه به راحتی می‌توانید پیام بازاریابی خود را در بین مشتریان انتشار دهید. در چنین شرایطی، نام شرکت شما از طریق این هدایای تبلیغاتی بر سر زبان می‌افتد و اگر فلش مموری کارتی شما با کیفیت باشد، شرکت شما نیز به عنوان شرکت عرضه کننده کالاهای با کیفیت بالا شناخته خواهد شد. برای کسی که در دفتر حضور دارد یا با کامپیوتر کار می‌کند، چه راهی بهتر برای یادآوری لوگو و برند شرکت شما با استفاده از یک ابزار کاربردی روزمره مانند فلش مموری تبلیغاتی وجود دارد؟

فلش مموری تبلیغاتی?

فلش مموری، بادوام، قابل حمل و دارای ظرفیت ذخیره سازی زیاد است؛ و در مقایسه با سایر محصولات تبلیغاتی بسیار کاربردی هستند. تصور کنید شما یک جلسه ارائه با برخی از مشتریان مهم خود دارید؛ شما با استفاده از چنین ابزار جمع و جور و سازمان یافته‌ای، حرفه‌ای تر به نظر خواهید رسید و می‌توانید تمام فایل‌های خود را بدون نگرانی از گم کردن آنها بر روی این درایوها ذخیره کنید. برای افزایش میزان تاثیرگذاری، شما می‌توانید در پایان جلسه این فلش مموری های سفارشی را در بین مشتریان توزیع کنید.

وارد کننده فلش مموری تبلیغاتی تاثیر مثبتی بر مشتریان و حتی کارکنان شما خواهد داشت. واقعیت این است که در یک شرایط اقتصادی دشوار، کسب و کارها باید تلاش بیشتری برای حفظ پایگاه مشتری‌های فعلی خود و جذب مشتریان جدید به کار بگیرند. شما می‌توانید نسخه‌های دیجیتالی محصولات خود را بر روی این درایوها بارگذاری کنید و آنها را در نمایشگاه‌های تجاری و رویدادهای شرکتی توزیع کنید. آنها به عنوان یک ابزار انگیزه دهی عمل می‌کنند و بارها و بارها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در محل کار، می‌توانید با وضع قوانین تحویل کار از طریق فلش مموری کارتی ارزان ، یک قدم فراتر بروید، بنابراین کارکنان شما همیشه باید یک فلش مموری همراه خود داشته باشند.

 


» نظر