سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3مزیت اصلی محصولات تبلیغاتی در دنیای کسب و کار

 

هدایای تبلیغاتی راسا گیفیت
 

3مزیت اصلی محصولات تبلیغاتی در دنیای کسب و کار

انتشار یافته در خرداد 31, 1397 at 7:20 ق.ظ

کسب و کارهای زیادی فرصت بهره‌برداری در استفاده از هدایای تبلیغاتی را از دست می‌دهند، اما اهمیت این محصولات در چیست؟
شروع یک کسب و کار می‌تواند کاری خطیر و جدی باشد. بسیاری از کسب و کارهای موفق امروز، مانند HP و اپل، در ابتدا استارت‌آپ‌هایی بودند که کارشان را از پارکینگ خانه شروع بودند. این یعنی سخت‌کوشی و تعهد مشتاقانه صاحب کسب و کار به رویای‌شان می‌تواند موفقیت آنها را تضمین کند، با این حال، یک کسب و کار جدید باید بتواند خود را به جهانیان نشان دهد. در دنیای کسب و کار امروز، شناخت برند برای موفقیت کلی یک برند حیاتی است. مطالعات متعددی نشان داده‌اند که اکثر مصرف‌‌کنندگان ترجیح می‌دهند با برندی کار کنند که آن را می‌شناسند و به آن اعتماد دارند، حتی اگر قیمت آنها بالاتر از رقبای کمتر محبوب‌شان باشد. با روزبه‌روز هم‌سلیقه‌ و هم‌فکرتر اکثر مصرف‌کنندگان، کسب و کارهای بیشتری فرصت‌های خود را برای خلق یک برند مورد اعتماد در جهان سازمانی امروز از دست می‌دهند.
فرصت‌های بی‌پایانی برای کسب و کارها وجود دارد که بتوانند رقبای خود را کنار بزنند؛ و یکی از این تاکتیک‌ها، استفاده از محصولات تبلیغاتی است. ارائه محصولات رایگان و برند به مصرف‌کنندگان در رویدادها و یا در نمایشگاه‌ها، یک تاکتیک بازاریابی باور نکردنی است که سبب می‌شود که هر زمانی که دریافت‌کننده از این محصول استفاده می‌کند، برند شما در ذهن او نفوذ کند. به خاطر داشته باشید که بسیار مهم است که به ذهن مشتریان خود راه پیدا کنید تا بتوانید بفهمید آنها واقعا چه نوع محصولاتی را می‌خواهید. به عنوان مثال، اگر مشتری‌های هدف کسب و کار شما آمریکایی هستند، باید بدانید که 91 درصد از آنها تلفن همراه دارند، بنابراین بهترین محصول تبلیغاتی برای شما می‌تواند یک شارژر تلفن همراه قابل حمل برند برای این افراد باشد.
با توجه به آنچه تاکنون گفته شد، اکنون می‌خواهیم سه مورد از مزایای کلیدی استفاده از محصولات تبلیغاتی را در ترکیب بازاریابی با شما به اشتراک بگذاریم.

محصولات تبلیغاتی تنوع ایجاد می‌کنند

اکثر کسب و کارها هنگام معرفی برند خود به مشتری‌هایشان، قربانی یکنواختی می‌شوند. چیزهایی مانند بیزینس کارت قطعا کارایی خود را دارند، اما خودتان بگویید آخرین باری که بیزینس کارت گرفتید چه کارش کردید. احتمالا کنار بقیه بیزینس کارت‌های دیگر در کیف پول‌تان است. نکته این است که آنها برای مشتری جالب توجه نیستند. با این حال، هدیه دادن یک محصول ملموس و مهمتر از آن مفید، به مشتری‌ها نشان می‌دهد که کسب و کار شما برای آنها اهمیت قائل است و می خواهد به ارتقاء زندگی روزمره آنها کمک کند.

محصولات تبلیغاتی ارزان هستند

هنگامی که زمان بودجه‌بندی کسب و کار می‌رسد، تلاش‌های بازاریابی عملا در لیست اولویت‌ها جایی ندارد. با این حال بازاریابی روزبه‌روز در دنیای کسب و کار درحال رشد است. ارائه یک محصول مفید و برند به مشتری‌ها، مانند یک لیوان یا USB سفارشی، نیازی به سرمایه‌گذاری هنگفتی ندارد، اما از طرف دیگر موجب افزایش شناخت و اعتبار برند می‌شود.. بنابراین، این محصولات همیشه سرمایه‌گذاری ارزشمند هستند که بازگشت سرمایه را تضمین می‌کنند.

محصولات تبلیغاتی روحیه را بالا می‌برند

البته، کسب و کارها می‌توانند به طرق مختلف از خدمات کارمندان خود در محیط کار تشکر و قدردانی کنند، اما استفاده از محصولات تبلیغاتی به این منظور خیلی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. محصولات تبلیغاتی نه تنها کسب و کار شما را در دیدگاه مشتری‌ها مثبت می‌کنند، بلکه در محیط کار نیز روحیه مثبت و شور و نشاط ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، اگر یک کارمند برای رسیدن به یک هدف مورد نظر یا انجام یک کار دشوار، یک محصول تبلیغاتی برند و باکیفیت پاداش بگیرد، علاوه بر اینکه تقویت سخت‌کوشی و وفاداری کارکنان، در جهت ارتقاء برند و کسب و کار شما نیز خدمت می‌کند. با این حال مهم است که که این محصولات چیزی باشد که برای کارکنان‌تان مفید یاشد، زیرا کارکنان نیز مانند مشتری‌ها، یک کالای بی‌فایده بدون مصرف را استفاده نمی‌کنند و آن را دور می‌اندازند.
به طور کلی، محصولات تبلیغاتی همیشه به نفع هر دو طرف خواهند بود، هم برای کسب و کار شما و هم برای مشتری‌ها؛ و برای کسب و کار شما مهم است که تغییرات صنعت را دنبال کنید. پیش بینی تغییر در روند صنعت و طراحی کمیپن‌های بازاریابی و محصولات تبلیغاتی در ارتباط با همین تغییرات می‌تواند موفقیت یک کسب و کار را تضمین کند.

منبع


» نظر

خودکار تبلیغاتی و مدادهای اتود

 

خودکار تبلیغاتی و مدادهای اتود

انتشار یافته در خرداد 9, 1397 at 7:28 ق.ظ

اگر شما به دنبال یک راه مقرون به صرفه برای انتشار پیام خود هستید، هدایای تبلیغاتی پاسخ مناسبی برای شما خواهد بود.

افراد زیادی به دلایل مختلفی از خودکار تبلیغاتی در طول زمان استفاده کرده اند. کیفیت این خودکار ها به طرز چشمگیری می تواند متفاوت باشد از انواع پلاستیکی ارزان قیمت که قیمت پایینی دارند گرفته تا خودکارهای لوکس اروپایی که از فولاد ضد زنگ و گاهی از روکش طلا ساخته می شوند.

این نوع خودکارهای تبلیغاتی لوکس اغلب دارای قیمت بالایی می باشند، اما در طول عمرتان می توانند تجربه نوشتن عالی را به شما ارائه دهند.

بسیاری از شرکت ها از مدادهای اتود (نوکی) استفاده نمی کنند که ناشی از برخی از ایرادات و معایب آنها می باشد.

مطالعه اخیر در مورد رفتار اداری نشان داده است که اگر به کارکنان حق انتخاب داده شود برای نوشتن نامه های غیررسمی، به جای خودکار، از مداد استفاده می کنند.

 

 

خودکار تبلیغاتی و مدادهای اتود 21

زمانی که از آنها درباره لوازم نوشتاری سوال شد، اکثریت بر این عقیده بودند که مدادهای اتود یکی از مهمترین و کاربردی ترین وسایل موجود بر روی میز می باشند.

علی رغم این باور عمومی، بیشتر کارمندان اعتراف کردند که قبلا یکی از این مدادها را داشته اند، اما خیلی زود آن را گم کرده و هرگز به دنبال خریدن یک جایگزین برای آن نبوده اند.

خودکار تبلیغاتی و مداد اتود با ماندگاری بالا

اگر به جای خودکار تبلیغاتی امسال از مدادهای اتود استفاده کنید، می توانید نیازهای زیادی را در محل کار افراد رفع کنید.

مدادهای اتود به طور کلی گرانتر از خودکارهای تبلیغاتی هستند و قیمتی بالاتر دارند. با این حال، افرادی که آنها را به عنوان هدیه دریافت می کنند رضایت بیشتری خواهند داشت چرا که آنها بخش های زیادی داشته و می توانند در طیف وسیعی از کاربری ها مورد استفاده قرار بگیرند.

مهندسان و شاغلین در زمینه های فنی همواره به این اقلام نیاز دارند چرا که مدادهای معمولی نمی توانند کیفیت آنها را داشته باشند بنابراین این مدادهای اتود تنها آیتم هایی حرفه ای هستند که می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

شما می توانید مجموعه هایی که شامل خودکار تبلیغاتی و مدادهای مکانیکی در یک بسته بندی شیک هستند را بیابید. اگرچه این اقلام در اکثر فروشگاه های لوازم التحریر یافت می شوند، اما تعداد کمی از مردم آنها را برای خودشان خریداری می کنند.

 

خودکار تبلیغاتی و مدادهای اتود 4

 

این مجموعه شامل خودکار تبلیغاتی توپی پارکر (یکی از بهترین قلم های توپی در جهان است) و مداد اتود پارکر می باشد. هر دوی آنها از لاستیک و فولاد ضد زنگ ساخته شده اند که دارای لاستیک های چسبنده با دوام و راحت می باشند.

خودکار تبلیغاتی و مداد اتود تبلیغاتی، می توانند چندین سال سرویس مطمئن و قابل اعتمادی را به افرادی که آنها را دریافت می کنند ارائه بدهند.

اگر می خواهید هدایای تبلیغاتی با کیفیت عالی به کارکنان، مشتریان ارزشمند و مشتریان آینده خود بدهید، می توانید از مجموعه کادوئی که شامل یک مداد اتود و یک خودکار تبلیغاتی توپی با کیفیت بالا، یک روان نویس و یک خودنویس است استفاده کنید.

منبع


» نظر

بازاریابی کسب و کار کوچک با هدیه تبلیغاتی

بدون توجه به صنعت شما و با استفاده از هدیه تبلیغاتی ، باید بتوانید به طور موثر کسب و کار خود را تبلیغ کنید تا به موفقیت دست یابید. وکلا، طراحان، نانوایان، آبمیوه فروشی ها و هر کسب و کار دیگری باید به گونه ای مثبت محصولات و خدمات خود را نمایش دهند.

از آنجایی که صاحبان کسب و کارهای کوچک در ابتدای کار خود ممکن است دغدغه های زیادی داشته باشند، اهمیت بازاریابی موثر اغلب ممکن است نادیده گرفته شود.

اگرچه شما یک متخصص در صنعت خود هستید، احتمالا هرگز وقت نکرده اید که تکنیک های بازاریابی را برای ترویج کسب و کار خود بوسیله هدایای تبلیغاتی مانند : لیوان تبلیغاتی ، پاوربانک تبلیغاتی ، فلش مموری تبلیغاتی  توسعه دهید.

اما برخی از استراتژی های ساده بازاریابی وجود دارند که صاحبان کسب و کارهای کوچک می توانند با استفاده از آنها از حداکثر پتانسیل شرکت خود بهره ببرند.

یکی از قدیمی ترین و موثرترین تکنیک های بازاریابی موجود استفاده از  هدایای چاپ شده رایگان است.

این هدایا می توانند شامل لیوان تبلیغاتی ، خودکار تبلیغاتی و موارد دیگر باشند که افراد به طور روزانه از آنها استفاده می کنند که این اقلام در عین سادگی تأثیر قابل توجهی بر هویت نام تجاری، وفاداری مشتری و کسب و کار کلی یک شرکت دارند.

اگر این ایده به درستی اجرا شود، یک کمپین بازاریابی با تمرکز بر روی هدایای تبلیغاتی می تواند مؤثرترین روش بازاریابی موجود باشد. اگر یک شرکت، هدیه تبلیغاتی مفیدی را تولید و عرضه کند، به واسطه آن یک ارتباط دائمی با مشتری ایجاد می شود که با هیچ روش تبلیغاتی دیگری قابل دستیابی نیست.

 

بازاریابی کسب و کارهای کوچک با هدیه تبلیغاتی 2

 

آیتم های تبلیغاتی چاپ شده در دنیای دیجیتال

در 15 سال گذشته، صنعت بازاریابی به طور چشمگیری به سمت هدایای تبلیغاتی مرتبط با وسایل الکترونیکی و سایر تکنیک های دیجیتالی گرایش پیدا کرده است.

دلیل وقوع این تغییر و ایجاد این گرایش قابل درک است چرا که تکنیک های بازاریابی و تبلیغاتی، بازتاب دهنده جامعه پیرامون خود هستند و کل جهان ما به دنیای دیجیتالی تبدیل شده است.

اینترنت، گوشی های هوشمند و رسانه های اجتماعی نحوه تعاملات اجتماعی و تجاری را کاملا به حالت دیجیتالی تغییر داده اند، آیا در این جامعه دیجیتالی جایی برای کالاهای تبلیغاتی چاپ شده وجود دارد؟

پاوربانک تبلیغاتی یکی از این وسایلی است که مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد. این آیتم تبلیغاتی هر روز مورد استفاده قرار می گیرد و نام برند شما را تبلیغ خواهد کرد.

 

بازاریابی کسب و کارهای کوچک با هدیه تبلیغاتی 3

 

هدیه ای که به طور مداوم مورد استفاده قرار بگیرد

تحقیقات نشان داده است که وقتی کسی هدیه ای دریافت می کند، به طور ذاتی تمایل دارد که چیزی را در ازای آن هدیه به فرد هدیه دهنده بدهد.

صاحبان کسب و کارهای کوچک می توانند از این گرایش اساسی روانشناختی برای ایجاد کسب و کار و رسیدن به یک پاسخ مثبت از یک مخاطب هدف استفاده کنند.

اگر بخش فناوری اطلاعات شما به مشتریان خود یک فلش مموری تبلیغاتی بدهد، مشتریان در عوض علاقه خواهند داشت که تجارت شما را به افراد بیشتری معرفی کنند.

علاوه بر این، اگر این فلش ها به صورت منظم استفاده شوند، مشتریان یک یادآوری دائمی از شرکت شما خواهند داشت. این هدیه تبلیغاتی می تواند یک کتاب، یک پاکت تجاری یا یک خودکار تبلیغاتی رایگان باشد، مردم هنوز واکنش معنادارتری نسبت به اقلام فیزیکی نسبت به چیزی که در یک صفحه نمایشگر می بینند، نشان می دهند.

اگرچه اهمیت بازاریابی دیجیتال و یافتن یک استراتژی بازاریابی موثر در کانال های اینترنتی نباید نادیده گرفته شود، اقلام تبلیغاتی چاپ شده نیز یک تکنیک ساده و مقرون به صرفه می باشند که هر شرکت تجاری کوچکی می تواند از آن استفاده کند.


» نظر
<      1   2