سفارش تبلیغ
صبا ویژن

8 مورد از مزایای هدایای تبلیغاتی قسمت دوم

3) با استفاده از هدایای تبلیغاتی، مشتریان را در مورد خودتان مشتاق کنید

بزرگترین منفعت برای مشتریان با استفاده از کالاهای مارک دار این است که می‌تواند شور و شوق زیادی در مشتریان در مورد ارزش برند تجاری شما ایجاد کند و احساسات آنها را درگیر کرده و توسعه دهد. کمپین بازاریابی کوکا کولا را به مدت 2 سال به یاد بیاورید “یک کوکاکولا به اشتراک بگذارید” که شامل نام شخصی افراد بر روی بطری‌های کوکاکولا در انگلستان بود. این کمپین یک رابطه شخصی قوی با مصرف کنندگان بوجود آورد به طوریکه می‌توانستد مستقیما با کارخانه تماس بگیرند و درخواست کنند تا نام آنها بر روی بطری‌ها حکاکی شود.

مطالعه کنید ! تبلیغ کسب و کار با محصولات تبلیغاتی و بازاریابی

کوکا کولا که در وب سایت کمپین خود اظهار داشت: بیش از 730?000 بطری شیشه ای از طریق فروشگاه تجارت الکترونیک آنها شخصی سازی شد. این یک تعامل بزرگ با مشتریان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و علاقه آنها به برند تجاری بود و باعث افزایش تعامل با آن شد.

4) از مشتریان خود با استفاده از هدایای تبلیغاتی، تقدیر کرده و با آنها تعامل داشته باشید

ارائه هدایای مارک دار می‌تواند مراحل ایجاد روابط با مشتریان موجود را تنظیم کند. هدایای تبلیغاتی و محصولات تبلیغاتی نشان می‌دهد که شما یک برند متمایز و جذاب هستید که از هویت تجاری برخوردار است. هنگامی که احساسات آنها برانگیخته می‌شود، مصرف کنندگان در مورد یک برند تجاری اشتیاق پیدا می‌کنند. این پاسخ عاطفی را می‌توان در انواع رسانه‌های تبلیغاتی مختلف از جمله کالاهای مارک دار که یک راه بسیار خوبی برای تقدیر از برند تجاری هستند مورد استفاده قرار دارد. فارغ از اینکه یک برند ماجراجو یا خلاق باشد، هدایای تبلیغاتی می‌توانند یک پایگاه از طرفداران برای شما به ارمغان بیاورند که نسبت به شما متعهد هستند. ارتباط قوی بین Red Bull و ورزشکاران را به یاد بیاورید. فقط دیدن لوگوی ردبول بر روی قوطی نوشیدنی‌ها می‌تواند یک حس هیجان و شور و شوق در مشتریان ایجاد کند.

ردبول?

5) نشان دادن تعهد به مشتریان فعلی منجر به حفظ رضایت مشتری می‌شود

نشان دادن تعهد به مشتریان فعلی می‌تواند نتایج موثر و عمیقی در کسب و کار شما داشته باشد. یک مطالعه اخیر ادعا کرده است که “هزینه جذب یک مشتری جدید بیشتر از پنج برابر نگه داشتن یک مشتری فعلی است”. این نشان می‌دهد که تعهد به نام تجاری قطعا ارزش سرمایه گذاری دارد. ارائه هدایای تبلیغاتی خاص شخصی و سفارشی به مشتریان فعلی راه بسیار موثری برای حفظ اشتیاق آنها به برند تجاری شما است. مزیت اصلی این نتایج این است که شما می‌توانید بر مشتریان موجود متمرکز شوید، که می‌تواند به طور چشمگیری بازده سرمایه شما را افزایش دهد.

6) تبلیغات با استفاده از هدایای تبلیغاتی یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه است

هدایای تبلیغاتی نفیس با در نظر گرفتن میزان برداشت و تاثیرگذاری یک راه مقرون به صرفه (ایجاد تاثیرگذاری یک جنبه از یک آگهی خاص است) در مقایسه با اشکال دیگر رسانه‌های تبلیغاتی است. کالاهای مارک دار تبلیغاتی هزینه‌های کمتر به ازای تاثیرگذاری را نسبت به فرم‌های معمول تبلیغات مانند روزنامه‌ها، تبلیغات تلویزیونی و مجله دارند. از آنجا که فرم‌های معمول تبلیغاتی اغلب غیر مستقیم و غیر فعال نسبت به کاربران خاص هستند، مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی تخصصی این است که اغلب می‌توانند محصولات یک تعامل بسیار فعال تر با مصرف کنندگان ایجاد کنند.


» نظر