سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیوان تبلیغاتی استیل ضد زنگ

لیوان تبلیغاتی نشکن?

لیوان تبلیغاتی استیل ضد زنگ

انتشار یافته در آذر 10, 1397 at 6:28 ق.ظ

استیل ضد زنگ در ساخت لیوان تبلیغاتی انقلابی ایجاد کرده است. لیوان‌ها چند دهه است که به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی راساگیفت هستند، اما در دو دهه گذشته، لیوان استیل ضد زنگ سفارشی وارد فرهنگ عامه شد.

امروزه حداقل به اندازه یک فنجان قهوه سرامیک مشهور است و این به خاطر ظاهر براق آن نیست. لیوان‌های ضد زنگ مزایای متمایزی نسبت به انواع دیگر موادی که در ساخت محصولات برای نوشیدن استفاده می‌شوند، دارند.

مزایای لیوان تبلیغاتی استیل ضد زنگ برای شناسایی برند

• استهکام عالی نسبت به وزن

در مقایسه با ضخامت و وزن بسیار قوی است. اگر به دنبال یک لیوان با دوام هستید، هیچ چیز آن را نمی‌تواند بشکند.

• برای حمل و نقل آسان‌تر و ارزان‌تر هستند

با افزایش قیمت حمل و نقل، انتخاب یک فنجان که در وزن سبک‌تر باشد می‌تواند به شما کمک کند مبلغ کمتری را برای این محصولات تبلیغاتی هزینه کنید.

لیوان تبلیغاتی استیل وزن بسیار کمتری نسبت به لیوان‌ تبلیغاتی سرامیکی دارند بنابراین هزینه حمل و نقل آنها بمراتب کمتر از سایر اقلام خواهد بود و انتقال آنها به محل نمایشگاه‌ها و رویدادهایی که در بیرون شرکت برگزار می‌شوند، آسان‌تر است.

 

لیوان تبلیغاتی ارزان?

• لیوان تبلیغاتی استیل غیر قابل شکستن است

یکی از بدترین اتفاقاتی که در هنگام حمل اقلام تبلیغاتی به محل نمایشگاه‌ها بوجود می‌آید شکستن آنها است. موارد بسیاری اتفاق می‌افتد که اقلام تبلیغاتی در حین حمل و نقل آسیب می‌بینند و قابل استفاده نیستند، اما لیوان تبلیغاتی نشکن استیل این مشکل را برطرف کرده و دیگر نگرانی از بابت شکستن آنها وجود نخواهد داشت.

• مقاومت در برابر خوردگی

استیل ضد زنگ به اندازه برخی از فلزات دیگر مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدن دارد. این کار باعث می‌شود که این فلز یک ماده ایده‌آل برای نگهداری مایعات باشد. لیوان تبلیغاتی ضد زنگ شما، سال‌ها یا حتی چند دهه دوام خواهد آورد و می‌تواند کسب و کار شما را تبلیغ کند.

• تمیز کردن آنها آسان است

استیل ضد زنگ بگونه‌ای است که آن را در برابر آلاینده‌ها مقاوم می‌کند. همچنین به این معنی است که نیاز به زحمت زیاد برای تمیز کردن این لیوان‌ها نیست. اغلب یک آبکشی خوب با آب داغ، تمام چیزی است که برای از بین بردن مواد باقی مانده در لیوان مورد نیاز است.

• دارای یک سطح عالی برای چاپ نام برند و لوگوی شرکت

از آنجا که لیوان تبلیغاتی دارای سطحی صاف است، استیل ضد زنگ به آسانی چاپ را بر روی خود قبول خواهد کرد. نوشته‌ها و لوگوی چاپ شده بر روی آن به مدت طولانی بر روی آن باقی خواهد ماند و محو و یا پاک نخواهد شد.

• لیوان تبلیغاتی استیل هیچ بو یا مزه‌ای را به خود نمی‌گیرد

به دلیل ماهیت آن، لیوان تبلیغاتی استیل ضد زنگ طعم و مزه را جذب نخواهد کرد، هر نوع نوشیدنی که در آن ریخته شود به راحتی تمیز شده و بو و طعمی در آن باقی نخواهد ماند. قهوه شما بوی شکلات داغ که قبلا در آن ریخته‌اید را نخواهد داد.

• لیوان تبلیغاتی استیل برای مایعات داغ و یا سرد ایده‌آل است

شما می‌توانید از یک لیوان برای شکلات داغ یا برای شیر سرد استفاده کنید و به همان اندازه کارساز خواهد بود. شرکت راسا دارای طیف وسیعی از محصولات تبلیغاتی برای هر نوع انتخاب برای شما است.

 

?

 

اگر به دنبال یک لیوان که در درجه اول برای استفاده از نوشیدنی‌های گرم هستید، یک طرح دو جداره را انتخاب کنید. طراحی‌های دوجداره یک لایه خارجی و یک لایه داخلی از استیل ضد زنگ دارند که یک عایق در بین آنها قرار گرفته است.

این طراحی به مایع ذخیره شده در داخل آن کمک می‌کند تا دمای خود را برای مدت زمان طولانی‌تری حفظ کند. هم چنین، آن به دور نگه داشتن بیرون لیوان از گرم شدن بیش از حد و قابل لمس بودن آن کمک می‌کند.

• لیوان تبلیغاتی استیل مقرون به صرفه خواهد بود

لیوان‌های استیل ضد زنگ سفارشی با هزینه تولید فنجان سرامیک قابل مقایسه هستند، به همین دلیل است که آنها محبوبیت زیادی را بین تبلیغ کنندگان کسب کرده‌اند. دوام آنها، طول عمر و توانایی چاپ انواع طرح، آنها را به عنوان یک سرمایه‌گذاری مقرون به صرفه و پایدار تبدیل کرده است.


» نظر