سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیوان تبلیغاتی چاپ شده

لیوان شیشه ای و لیوان تبلیغاتی سرامیکی

لیوان تبلیغاتی چاپ سفارشی، لیوان سرامیکی و فنجان ها، یک ایده خوب برای همه تبلیغات عمومی و همچنین برای صنعت رستوران و یا برای افزودن به لوازم منزل، هستند.

برای بازاریابی تبلیغاتی، این لیوان‌های دسته‌دار مفید در سبک‌های مختلف تولید شده و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و از آنها استفاده می کنند.

هتل‌ها و رستوران‌ها می‌توانند آنها را با لوگوی خود سفارشی سازی کرده و در رستوران خود استفاده کنند و یا به عنوان هدایای تبلیغاتی از آنها استفاده کنند.

لیوان تبلیغاتی به عنوان ابزارهای بازاریابی موثر

لیوان های تبلیغاتی بسیار متنوع بوده و ابزارهای تبلیغاتی بسیار مفیدی هستند. کسب و کارها می توانند از لیوان تبلیغاتی برای قدر دانی از مشتریان قدیمی، حفظ روابط کارکنان، آگاهی از برند، پیدا کردن نسل جدید مشتری و حتی تبلیغات داخلی استفاده کنند.

یکی از مزایای توزیع لیوان تبلیغاتی این است که شکل استوانه‌ای آن‌ها اجازه می‌دهد تا اثر دوگانه‌ای داشته باشند ، که به این معنی است که بینندگان، لوگوی نشانه‌گذاری شده برند شما را از تمام جهت ها تماشا خواهند کرد.

بسیاری از شرکت‌ها ارزش لیوان سفارشی را درک می‌کنند. تقاضا برای لیوان‌های تبلیغاتی به خصوص لیوان های مسافرتی به نظر می‌رسد در حال رشد است چون اکثر مردم از آنها استفاده می کنند.

 

 

لیوان تبلیغاتی مناسب برای گسترش برند

یک مطالعه نشان داد که بیش از نیمی از مردم هر روز با استفاده از این لیوان ها نوشیدنی های خود رامی‌نوشند و مصرف کنندگان روزانه آنها را مورد استفاده قرار می دهند.

بسیاری از افراد اولین فنجان نوشیدنی را در منزل هنگام صبحانه میل می کنند، دومین لیوان نوشیدنی را در محل کار خود می خورند و تا زمانی که در محل کار خود هستند بطور مرتب از لیوان های مارکدار خود استفاده خواهند کرد.

در حالی که لیوان‌های تبلیغاتی به طور حتم در میان دوستداران نوشیدنی رایج است، این هدایای تبلیغاتی تنها برای مصرف کنندگان قهوه و یا حتی محدود به مخاطبان بزرگسال نیستند.

افراد می‌توانند چای، کاکائوی داغ و انواع متنوعی از نوشیدنی‌ها را با لیوان‌های لوگوی دار بزرگ خود میل کنند و لذت ببرند. با استفاده از یک لیوان بزرگ، دریافت کنندگان می‌توانند حتی از سوپ لذیذ لذت ببرند.

علاوه بر این ، اغلب لیوان‌های تبلیغاتی را می توان در ماشین ظرفشویی و مایکروفر قرار داد. این دوام، این اطمینان را می‌دهد که دریافت کنندگان می‌توانند به مدت چند سال از لیوان استفاده کنند و هر بار که مورد استفاده قرار می گیرند لوگو شما را تبلیغ کنند چه در خانه، در اداره و یا هر جای دیگر.

انواع لیوان تبلیغاتی و مقاصد منحصر به فرد آن‌ها

بسته به هدف استفاده از این ظروف، ممکن است لیوان هایی که به عنوان هدایای تبلیغاتی از آنها می خواهید استفاده کنید از جنس شیشه و یا سرامیک باشند.

لیوان های سرامیکی بخاطر غیر شفاف بودن محیط مناسبی برای چاپ با استفاده از انواع رنگ ها می باشند و نام برند و لوگوی شرکت شما را بخوبی نمایش خواهند داد.

لیوان های شیشه ای بخاطر شفافیت و مشخص بودن نوشیدنی درون آن مورد توجه قرار می گیرند. چاپ بر روی این لیوان ها متفاوت بوده و قبل از سفارش حتما یک نمونه از آنها تهیه کنید.

 

لیوان تبلیغاتی چاپ شده 3

 

بهبود کارایی لیوان با انتخاب مناسب

لیوان های تبلیغاتی سرامیکی به دلیل تنوع در شکل و اندازه، که بتواند برای اهداف کسب و کار شما مناسب باشد، فراوان هستند. این لیوان ها را می توان در انواع اندازه های مختلف پیدا کرد.

از دیگر مواردی که در هنگام انتخاب لیوان تبلیغاتی باید در نظر داشت تناسب رنگ مورد استفاده در لیوان با طرح و رنگ برند است. با هماهنگی این دو، نام برند در حافظه ها بیشتر خواهد ماند.

در موقع انتخاب لیوان سرامیکی به اندازه آن توجه داشته باشید. از لیوان هایی استفاده نکنید که خیلی بزرگ و یا سنگین باشند این لیوان ها را نمی توان در هر جایی مورد استفاده قرار داد.

اندازه دسته هم از نکات دیگری می باشد که در هنگام انتخاب باید مورد توجه قرار بگیرد. دسته لیوان را باید افراد مختلف بتوانند به راحتی در دست بگیرند و از نوشیدنی خود لذت ببرند.


» نظر