سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد فلش مموری در تبلیغات برند

فلش مموری تبلیغاتی یک ابزار تبلیغاتی خوب برای صاحبان کسب‌وکار است که می‌خواهند شرکت خود را تبلیغ کنند. این مورد ساده بسیار مفید و کاربردی است و به شما فرصت می‌دهد تا هر چه بیشتر افراد را هدف قرار دهید. در این دوران، همه از کامپیوترها استفاده می‌کنند و نیاز به یک وسیله قابل‌حمل برای انتقال اطلاعات از یک دستگاه به دستگاه دیگر دارند. کاربرد فلش مموری بسیار ضروری می باشد  به صورتی که امروزه تقریبا هر شخص نزد خود یک فلش مموری دارد.
و این تنها هدف یک فلش مموری نیست. افراد می‌توانند از آن برای ذخیره داده‌های پشتیبان خود استفاده کنند، برای نگه داشتن عکس‌ها وقتی که حافظه دوربین ها پر است، برای ارسال پرونده‌ها به یکدیگر زمانی که به نظر نمی‌رسد اینترنت بهترین گزینه باشد و غیره. بنابراین، تمام افراد خوشحال خواهند شد که یک فلش مموری دریافت کرده و از آن استفاده کنند.

 

کاربرد فلش مموری در برندینگ

کاربرد فلش مموری
برای تولید فلش مموری هایی که در بازار موجود هستند روش های مختلفی وجود دارد و شرکت‌های تولیدی تلاش می‌کنند تا هزینه های خود را کاهش دهند تا با کم شدن قیمت، مشتریان بیشتری به دست آورند. بنابراین اگر به هر حال فکر می‌کنید برای شما ممکن است گران تمام شود که یک فلش مموری را به عنوان ابزار تبلیغاتی انتخاب کنید، اینطور نیست. البته، هزینه آن بالاتر از قیمت جا کلیدی تبلیغاتی، پاک‌کن یا دفترچه یادداشت است، اما در عین حال فلش مموری بیشتر از آن موارد کاربردی و بادوام است. از این رو، زمانی که لوگوی برند شما در دراز مدت در مقابل دید قرار بگیرد می تواند تأثیر بالایی داشته باشد.

اگر شما به طور عمده فلش مموری های تبلیغاتی را سفارش دهید، هزینه آن از نظر قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود چون تعداد زیادی از شرکت‌ها تخفیف زیادی برای حجم بزرگ‌تر سفارش ها دارند. اغلب تولید کنندگان می‌توانند خدمات سفارشی سازی را فراهم کنند. چاپ شعار تبلیغاتی یا حکاکی لوگو روی سطح فلش مموری مهم است. البته باید به خاطر داشته باشید که سطح این مورد کوچک نسبتا محدود می باشد، به همین دلیل است که شما باید به طور موثر از آن استفاده کنید. لوگو، شعار، شماره تماس و آدرس وب سایت باید طرح جذابی داشته باشند که بتوانند توجه مشتریان را جلب کنند.

 

اصول انتخاب فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی
شرکت کنندگان در نمایشگاه ها، مشتریان همیشگی، کارمندان و دیگر افراد خوشحال خواهند بود که یک فلش مموری تبلیغاتی را به عنوان هدیه دریافت کنند. این موارد تبلیغاتی به کالایی بی‌مصرف تبدیل نمی‌شوند که به سادگی از بین بروند. این دقیقا همان چیزی است که شما از یک ابزار تبلیغاتی انتظار دارید. این آیتم تبلیغاتی به عنوان یک یادآور در مورد شرکت شما عمل می‌کند و باعث می‌شود که شما به رسمیت شناخته شوید.
فلش مموری ها در بسیاری از رنگ‌ها و اشکال موجود هستند. در اینجا می‌توانید رویکرد اصلی خود را امتحان کنید و نشان دهید. به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک رستوران هستید، می‌توانید آنرا به شکل یک بطری سفارش دهید. اگر خدمات حفاظتی را عرضه کنید، می‌توانید به شکل یک قفل و یا کلید آنرا انتخاب کنید. اگر تجهیزات آکواریوم عرضه می کنید، بسیار موثر خواهد بود که یک فلش مموری تبلیغاتی به شکل یک ماهی به افراد هدیه دهید.


» نظر