سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قدرت هدایای تبلیغاتی برای تشخیص علامت تجاری

هدایای تبلیغاتی برای بسیاری از سال‌ها یک انتخاب محبوب برای شناسایی برند در طی تبلیغات بازاریابی بوده است.
اکنون که ردیابی تبلیغات در اینترنت جزئیات زیادی را در مورد نتایج تبلیغات ارائه می‌دهد، مهم است که نشان دهیم که هدایای تبلیغاتی و هدایای نامگذاری شده تاثیر مثبتی بر روی برند و فروش شما دارند.
انجمن¬های متعددی چندین نظرسنجی و تحقیق را انجام داده است که شواهدی را نشان می‌دهد که ارتباط مستقیمی بین عرضه هدیه تبلیغاتی و بهبود در شناسایی برند و افزایش فروش وجود دارد.
علاوه بر آگاهی از برند و فروش بهتر، این شکل از تبلیغات بازده بهتری در سرمایه‌گذاری دارد.
در اینجا برخی از یافته‌های کلیدی تحقیق آورده شده است. این تحقیق شامل بررسی نزدیک به 15000 نفر از افرادی بود که در طول سال گذشته یک هدیه تبلیغاتی دریافت کرده بودند.
66 ? از شرکت کنندگان ادعا کردند که می‌توانند برند هدیه تبلیغاتی را که در 12 ماه گذشته دریافت کرده¬اند را به خاطر بیاورند.
بازدهی سرمایه روی هدایای تبلیغاتی بازگشت بهتری به سرمایه‌گذاری نسبت به تبلیغات رادیویی و فضای باز دارد و برابر با تلویزیون و تبلیغات چاپی است.
79 ? ممکن است دوباره با این شرکت کار کنند.
بیشتر شرکت کنندگان (87 درصد) یک مورد تبلیغاتی را بیش از یک سال نگه می‌دارند.
حدود نیمی (56 ?) گفتند که تاثیرپذیری آنها از یک شرکت پس از دریافت یک هدیه تبلیغاتی بهبود یافته است.

محصولات تبلیغاتی محبوب

محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی از نظر آن‌هایی که مورد نظرسنجی قرار گرفتند، فلش مموری تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، وسایل الکترونیکی، یا یک لیوان تبلیغاتی بود.
زمان تصمیم گیری در مورد انتخاب یک هدیه تبلیغاتی دارای طول عمر بالا، لیوان تبلیغاتی یکی از مواردی است که زمانی طولانی مورد استفاده قرار می گیرد.
وقتی نوبت به طول عمر رسید، بخش زیادی از آنها (87 درصد) گفتند که آن‌ها یک مورد تبلیغاتی را بیش از یک سال و 30 درصد از آنها محصولات تبلیغاتی را تا 4 سال نگه می‌دارند.
البته، هر چه محصول تبلیغاتی بیشتر نگهداری شود، تاثیر بیشتری بر روی گیرنده و هر کس دیگری که گیرنده را در هنگام استفاده از محصول تبلیغاتی می‌بیند خواهد گذاشت.
تاثیر این محصولات بر روی گیرنده‌ها بسیار عالی است. آنها می‌توانند نوع خاصی از محصول دریافت‌شده را به خاطر داشته باشند و همچنین نام برند یا نام شرکت را برای مدت‌زمان طولانی بعد از دریافت آن به خاطر بسپارند.
در حقیقت، بیش از 94 ? از کسانی که در این تحقیق شرکت کردند ، گفتند که برند آیتم تبلیغاتی و یا محصول تبلیغ‌شده را فراموش نمی‌کنند.

می توان هدایای تبلیغاتی را مناسب رفتارهای مصرف‌کننده تغییر داد

رفتار مشتری

یک آمار از هدایای تبلیغاتی مارک دار، نشان می‌دهد که آنها چگونه می‌توانند عادت‌های خرید را تغییر دهند. بسیاری از مشتریان می‌خواهند مقدار خرید خود را تغییر دهند تا یک هدیه تبلیغاتی رایگان دریافت کنند.
این به این معنی است که تبلیغاتی مانند هدیه در مقابل خرید می‌تواند یک مورد تبلیغاتی باشد. مصرف کنندگان به احتمال زیاد آیتم‌های هدیه داده شده را تا چند سال پیش خود حفظ می‌کنند.
زمانی که از آن‌ها در مورد هدیه دادن محصولات تبلیغاتی سوال شد، برخی حتی گفتند که آنها محصول تبلیغاتی خود را به عنوان هدیه به فردی دیگر اهدا خواهند کرد. یکی از دلایل اصلی که مصرف کنندگان هدایای تبلیغاتی را پیش خود نگه می‌دارند این است که آن‌ها را مفید می‌دانند.
بهترین ترکیب برای یک هدیه تبلیغاتی موثر این است که برای گیرنده یادآوری برند شما در آینده امکان پذیر باشد.

هدایای تبلیغاتی چگونه استفاده می‌شوند؟

استفاده اصلی برای محصولات تبلیغاتی افزایش شناسایی برند است.
با این حال، مدیران بازاریابی و بازاریابان نیز گزارش می‌دهند که آنها اغلب از کالاهای مارک دار برای محصولات تبلیغاتی استفاده می‌کنند و آن را با فراخوانی برای خرید ترکیب می‌کنند.
به هر حال شما تصمیم می‌گیرید که از هدایای تبلیغاتی در تبلیغات خود استفاده کنید، از محصولاتی استفاده کنید که به شما در ایجاد آگاهی از برند و افزایش فروش برای شرکت¬تان کمک خواهند کرد.


» نظر

9 روش تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک

صاحبان کسب‌وکار در هر اندازه، مانند شرکت های کوچک می‌توانند از هدایای تبلیغاتی قدرت بهره‌مند شوند. آیتم‌های تبلیغاتی با کیفیت به کسب و کارها در بازار رقابت با شرکت‌ها به آنها کمک می‌کنند و همچنین وفاداری مشتری را ایجاد می‌کنند. بعد از اینکه صاحبان کسب‌وکار بر روی محصولی سرمایه‌گذاری می‌کنند و آن را توزیع می‌کنند، هدایای تبلیغات تا زمانی که مشتری از آنها استفاده می کند، برند شما را تبلیغ خواهد کرد. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار از اقلام تبلیغاتی به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر استفاده می‌کنند. چه شما به دنبال یک خودکار تبلیغاتی و یا یک تی‌شرت هستید، شرکت راسا به شما کمک می‌کند تبلیغات خود را شروع کنید.

در اینجا 9 روش ساده وجود دارد که تجارت‌های کوچک می‌توانند به طور موثر از موارد تبلیغاتی استفاده کنند:

1. از موارد تبلیغاتی برای کارمندان استفاده کنید
کارمندان باید بزرگ‌ترین حامیان شرکت باشند. اگر کارمندان اقلام تبلیغاتی را در فعالیت‌های روزانه خود پوشش دهند، برای شرکت تبلیغ خواهند کرد. این نوع بازاریابی می‌تواند بسیار موثر باشد. اگر کارکنان در مورد محصولات مطلع باشند، مشتریان آنها را یک مورد تبلیغاتی می‌بینند، مشتریان می‌توانند سوالاتی بپرسند، و کارمندان می‌توانند مراحل فروش را تسهیل کنند.

2. آیتم های تبلیغاتی را در نمایشگاه‌های تجاری هدیه بدهید
اقلام تبلیغاتی در نمایشگاه‌های تجاری برای کمک به در معرض دید قرار گرفتن شرکت ضروری هستند. وقتی شرکت‌ها در معرض دیده شدن قرار می‌گیرند، افزایش فروش محتمل‌تر خواهد بود. فروش به میزان آگاهی مشتریان از کسب‌وکار شما نیاز دارد. تی‌شرت، کیف دستی و خودکار، همه این موارد تبلیغاتی، موثر برای نمایشگاه های تجاری هستند. با انتخاب ارزان ترین کالاها کسب و کار شما رشد قابل توجهی نخواهد کرد. در عوض روی چیزی منحصر به فرد تمرکز کنید و آیتم ویژه‌ای که شرکت کنندگان بتوانند برای انجام کارهای خاص از آن استفاده کنند را به عنوان هدیه در نظر بگیرید. افراد به جای آن که از روبروی غرفه شما عبور کنند، یک هدیه تبلیغاتی با کیفیت به دست می آورند و این کار باعث می‌شود کسب‌وکار شما در ذهن آنها بماند.

3- موارد تبلیغاتی را برای رویدادهای شرکتی هدیه بدهید
رویدادهای شرکتی به شرکت‌ها در ارتقاء شهرت کسب‌وکار کمک می‌کند و اطمینان حاصل می‌شود که تصویر خوب برند شرکت حفظ شده‌است. در یک رویداد شرکتی، آیتم‌های تبلیغاتی می‌توانند تاثیر بیشتری بر مخاطب ایجاد کنند. مشتریان تحت‌تاثیر قرار گرفته و ممکن است تی‌شرت شرکت شما را بپوشند و یا از لیوان تبلیغاتی که لوگوی برند شما بر روی آن چاپ شده استفاده کنند و شرکت شما را تبلیغ کنند.

4. هدایای تبلیغاتی خود را به مشتریان بدهید
مشتریان کالاهای رایگان را دوست دارند. هدیه دادن لیوان تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی و دیگر اقلام تبلیغاتی امتیاز بزرگی برای بدست آوردن مشتری به شما خواهد داد. اگر آنها محصول یا خدمات شرکت شما را دوست داشته باشند، مشتریان طرفداران اصلی شرکت خواهند شد. زمانی که مشتریان، محصولات یا خدمات شما را تبلیغ می‌کنند، صاحبان کسب‌وکار معمولا بازده زیادی در رابطه با این سرمایه‌گذاری بدست خواهند آورد.

5. بخشیدن موارد تبلیغاتی در رویدادهای تیم
برای شناسایی و تعیین مکان همه اعضای تیم، موارد تبلیغاتی را به اعضای تیم بدهید. این باعث ایجاد رابطه می‌شود و می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر بعد از رویداد عمل کند.

6. دادن هدایای تبلیغاتی به عنوان مشوق
هدیه تبلیغاتی می‌تواند به عنوان انگیزه برای افراد فروشنده به کار رود. در صورتی که افراد از آیتم های تبلیغاتی شما استفاده کنند زمانی که مشتریان با آنها ارتباط برقرار می کنند آیتم تبلیغاتی شما توجه آنها را جلب خواهد کرد. این یک استفاده موثر از آیتم‌های تبلیغاتی است که به کسب‌وکار کمک می‌کنند. هنگامی که به افراد فروشنده هدایای تبلیغاتی داده می‌شود، منافع زیادی نصیب کسب و کار شما می شود. شما باید کمی بیشتر در این موارد خرج کنید، اما سرمایه‌گذاری اغلب ارزش آن را دارد که برای مدت طولانی به کسب‌وکار کوچک شما کمک کند.

7. از موارد تبلیغاتی برای ایجاد وفاداری به نام تجاری استفاده کنید.
مشتریان باید به شرکت شما اعتماد کنند تا به مشتریان وفادار تبدیل شوند. زمانی که اقلام تبلیغاتی به مشتریان داده می‌شوند، آنها می‌دانند که مورد تقدیر قرار می‌گیرند. این به ایجاد وفاداری برند کمک می‌کند.

8. از موارد تبلیغاتی در هنگام معامله استفاده کنید
افراد فروش اغلب قبل از اینکه معامله را ببندند، به مشتریان اقلام تبلیغاتی می‌دهند تا یادآور این موضوع باشند که چرا آن‌ها نسبت به رقیبان بهتر هستند. اگر برنده معاملات بیشتری شوند، یک استفاده موثر از یک بودجه بازاریابی است.

9. از موارد تبلیغاتی در رویدادهای تحت حمایت شرکت استفاده کنید
در رویدادهای تحت حمایت شرکت، آیتم‌های تبلیغاتی بسیار موثر هستند. موارد تبلیغاتی می‌تواند به عنوان جایزه داده شوند و یا برای همه در این رویداد برای نشان دادن قدردانی مورد توجه قرار گیرند.

مطالعات نشان داده‌اند که اقلام تبلیغاتی اشکال موثری از تبلیغات هستند. این موارد می‌توانند باعث ایجاد انگیزه شوند، به طور بالقوه به فروش نزدیک کمک کنند، و ابزارهای بازاریابی موثر هستند. بنابراین اگر به دنبال راهی برای گسترش برند خود هستید، سرمایه‌گذاری در برخی از موارد تبلیغاتی را در نظر بگیرید.
نوبت شما است: آیا کسب‌وکار کوچک شما از اقلام تبلیغاتی به عنوان بخشی از ترکیب بازاریابی خود استفاده می‌کند؟ اگر اینطور است، از چه چیزی استفاده می‌کنید، و چقدر موثر است؟ اگر نه، چرا (غیر از هزینه) این کار را انجام نمی‌دهید؟


» نظر

کاربرد فلش مموری در تبلیغات برند

فلش مموری تبلیغاتی یک ابزار تبلیغاتی خوب برای صاحبان کسب‌وکار است که می‌خواهند شرکت خود را تبلیغ کنند. این مورد ساده بسیار مفید و کاربردی است و به شما فرصت می‌دهد تا هر چه بیشتر افراد را هدف قرار دهید. در این دوران، همه از کامپیوترها استفاده می‌کنند و نیاز به یک وسیله قابل‌حمل برای انتقال اطلاعات از یک دستگاه به دستگاه دیگر دارند. کاربرد فلش مموری بسیار ضروری می باشد  به صورتی که امروزه تقریبا هر شخص نزد خود یک فلش مموری دارد.
و این تنها هدف یک فلش مموری نیست. افراد می‌توانند از آن برای ذخیره داده‌های پشتیبان خود استفاده کنند، برای نگه داشتن عکس‌ها وقتی که حافظه دوربین ها پر است، برای ارسال پرونده‌ها به یکدیگر زمانی که به نظر نمی‌رسد اینترنت بهترین گزینه باشد و غیره. بنابراین، تمام افراد خوشحال خواهند شد که یک فلش مموری دریافت کرده و از آن استفاده کنند.

 

کاربرد فلش مموری در برندینگ

کاربرد فلش مموری
برای تولید فلش مموری هایی که در بازار موجود هستند روش های مختلفی وجود دارد و شرکت‌های تولیدی تلاش می‌کنند تا هزینه های خود را کاهش دهند تا با کم شدن قیمت، مشتریان بیشتری به دست آورند. بنابراین اگر به هر حال فکر می‌کنید برای شما ممکن است گران تمام شود که یک فلش مموری را به عنوان ابزار تبلیغاتی انتخاب کنید، اینطور نیست. البته، هزینه آن بالاتر از قیمت جا کلیدی تبلیغاتی، پاک‌کن یا دفترچه یادداشت است، اما در عین حال فلش مموری بیشتر از آن موارد کاربردی و بادوام است. از این رو، زمانی که لوگوی برند شما در دراز مدت در مقابل دید قرار بگیرد می تواند تأثیر بالایی داشته باشد.

اگر شما به طور عمده فلش مموری های تبلیغاتی را سفارش دهید، هزینه آن از نظر قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود چون تعداد زیادی از شرکت‌ها تخفیف زیادی برای حجم بزرگ‌تر سفارش ها دارند. اغلب تولید کنندگان می‌توانند خدمات سفارشی سازی را فراهم کنند. چاپ شعار تبلیغاتی یا حکاکی لوگو روی سطح فلش مموری مهم است. البته باید به خاطر داشته باشید که سطح این مورد کوچک نسبتا محدود می باشد، به همین دلیل است که شما باید به طور موثر از آن استفاده کنید. لوگو، شعار، شماره تماس و آدرس وب سایت باید طرح جذابی داشته باشند که بتوانند توجه مشتریان را جلب کنند.

 

اصول انتخاب فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی
شرکت کنندگان در نمایشگاه ها، مشتریان همیشگی، کارمندان و دیگر افراد خوشحال خواهند بود که یک فلش مموری تبلیغاتی را به عنوان هدیه دریافت کنند. این موارد تبلیغاتی به کالایی بی‌مصرف تبدیل نمی‌شوند که به سادگی از بین بروند. این دقیقا همان چیزی است که شما از یک ابزار تبلیغاتی انتظار دارید. این آیتم تبلیغاتی به عنوان یک یادآور در مورد شرکت شما عمل می‌کند و باعث می‌شود که شما به رسمیت شناخته شوید.
فلش مموری ها در بسیاری از رنگ‌ها و اشکال موجود هستند. در اینجا می‌توانید رویکرد اصلی خود را امتحان کنید و نشان دهید. به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک رستوران هستید، می‌توانید آنرا به شکل یک بطری سفارش دهید. اگر خدمات حفاظتی را عرضه کنید، می‌توانید به شکل یک قفل و یا کلید آنرا انتخاب کنید. اگر تجهیزات آکواریوم عرضه می کنید، بسیار موثر خواهد بود که یک فلش مموری تبلیغاتی به شکل یک ماهی به افراد هدیه دهید.


» نظر

هدایای تبلیغاتی شرکتی با لوگو برای مشتریان

هر کسب‌ و کار باید تلاش کند تا هدایای تبلیغاتی برای مشتریان دائمی ارائه دهد، زیرا این یکی از بهترین راه‌های رسیدن به مشتریان بیشتر است. دهان به دهان و به سرعت، هدایای تبلیغاتی نام برند شما را گسترش داده و باعث رونق بیشتر کسب و کار و شرکت شما شده و باعث موفقیت خواهند شد. یک راه برای حصول اطمینان از اینکه مشتریان کسب‌وکار شما را فراموش نخواهند کرد این است که به آنها یک هدیه صنفی سفارشی بدهید.
شما نمی‌توانید تنها با لبخند از مشتریان قدردانی کنید، رقبا سهم بازار شما را خواهند گرفت، محصولات تبلیغاتی یک جز مهم در ساخت برند شرکت شما هستند. استفاده از آیتم‌های تبلیغاتی به طور موثر به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کند. آنها می‌توانند برای ترویج یک کسب‌وکار و برای ارتباط با مصرف کنندگان و برای معرفی خدمات شرکت، استفاده شوند، اما با ارائه هدایای تبلیغاتی سفارشی، مشتریان می‌دانند که این شرکت چقدر برای جلب رضایت مشتریان تلاش می کند.

با هدیه دادن چیزهای رایگان و مرغوب به مشتریانی که قبلا از این کسب‌وکار استفاده نکرده اند، آن‌ها را به عنوان محصولات با کیفیت که شرکت تولید کرده‌است، به رسمیت می‌شناسند. مشتریانی که قبلا هرگز با این کسب‌وکار آشنا نبوده و خرید نکرده اند، می‌توانند محصولاتی را که رایگان ارائه می‌شوند، تهیه کنند. هر ساله، کسب و کارها باید استراتژی‌های مختلفی را برای افزایش فروش تجربه کنند. زمانی که شرکت استراتژی‌های بازاریابی موفق را کشف کرده‌است، آنها می‌توانند بارها آن روش را تکرار کنند تا مشتریان بیشتری به دست آورند.

هدایای تبلیغاتی با لوگو در بسیاری از زمان‌ها در سال اهدا می‌شوند. زمان‌های خوب برای دادن هدیه با لوگوی شرکت بستگی به فعالیت هر شرکت دارد، هدایایی مانند تقویم و سررسید قبل از سال نو بهترین زمان برای آنها می باشد. وقتی هدیه به مشتریان جدید داده می‌شود، به آن‌ها کمک می‌کند مغازه و شرکت شما را به خاطر داشته باشند و در آینده باز گردند. مشتریان دوست دارند هدیه بگیرند، چترها، دفتر خاطرات، خودکارها، ماشین‌حساب، لباس و اسباب‌بازی با لوگوی شرکت که بر روی آنها چاپ شده‌اند . محصولی که هر روز از آن استفاده می‌شود ذهن مشتری را متوجه کسب‌وکار شما خواهد کرد. علاوه بر این، کسب و کاری که بیشتر در جلوی چشم باشد موفق‌تر خواهد بود.

لیوان تبلیغاتی
کسب و کارها باید برای تولید کالاهای تبلیغاتی که مربوط به هدفشان هستند تلاش کنند. به عنوان مثال، یک فروشگاه اسباب‌بازی می‌تواند اسباب‌بازی‌ها را با برچسب کمپانی که بر روی آن چاپ می‌شود، ارائه دهد. راه دیگر دادن محصولات تبلیغاتی رایگان این است که مشتریان در ازای یک مقدار مشخص خرید، هدیه مجانی از شرکت دریافت می کنند.
ترویج یک شرکت، به خصوص در صنایع تجاری، که در آن رقبا آماده حمله هستند، آسان نیست. زمانی که هدیه تبلیغاتی به درستی استفاده شود، ابزارهای بازاریابی موثری هستند و می‌توانند آگاهی از برند را بهبود ببخشند. انجام تحقیق و پرسیدن چند سوال قبل از استفاده از کالاهای تبلیغاتی برای بازاریابی شرکت مهم است. فقط استفاده از پول زیاد برای محصولات تبلیغاتی برای دستیابی به هدف موثر نخواهد بود.

هدایای شرکتی به همراه آرم شرکت به گسترش برند کمک می‌کنند. تبلیغات سنتی ممکن است به راحتی فراموش شوند، اما محصولات تبلیغاتی به ندرت نادیده گرفته می‌شوند. زمانی که فردی از یک کیف خرید با نشان شرکت استفاده می‌کند، مردم متوجه آن خواهند شد. معمولا تبلیغات و آگهی‌ها دور انداخته می‌شوند، اما محصولات تبلیغاتی در سطل آشغال ریخته نمی‌شوند. کالاهای تبلیغاتی به احتمال بیشتری به عنوان کالای مورد استفاده دیده می‌شوند و عمر طولانی تری خواهند داشت.
کالاهای تبلیغاتی که خلاقانه هستند مانند هدایای شرکتی، به اندازه سایر انواع تبلیغات گران‌قیمت نبوده و موفق‌تر هستند. تبلیغات سنتی بسیار گران هستند و همیشه یک موفقیت بزرگ محسوب نمی‌شوند. به همین دلیل است که روش‌های مدرن بیشتر و به بهترین شکل کار می‌کنند.

منبع


» نظر