سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه فلش مموری تبلیغاتی در نمایشگاه ها

عرضه فلش مموری تبلیغاتی در نمایشگاه ها

انتشار یافته در آبان 5, 1397 at 9:00 ق.ظ

فلش مموری تبلیغاتی ، انتخاب یک فرد معاصر و پیشرو در زمینه تجارت می‌باشد. بسیاری از هدایای تبلیغاتی کاربردی و سودمند وجود دارند، تقریبا هر کالایی را می‌تواند به عنوان ابزار تبلیغاتی مورد استفاده قرار داد. برخی از آنها دارای سابقه طولانی تبلیغاتی هستند، برخی دیگر تازه واردان به بازار هدایای تبلیغاتی نفیسهستند.

با این حال، برخی از آنها برای یک گروه محدود از دریافت کنندگان، مثلا افراد قرار گرفته در یک محدوده سنی، وضعیت اجتماعی و یا زمینه حرفه‌ای مشخص مناسب هستند. اما برخی دیگر برای طیف گسترده‌تری از مردم مفید خواهند بود.

برای اینکه قبل از خرید جزئیات کامل را بدانید مقاله فلش مموری های با دوام را بخوانید.

یک فلش مموری تبلیغاتی قطعا یکی از این موارد می باشد. در حال حاضر تقریبا همه افراد از کامپیوتر استفاده می‌کنند، علاوه بر این، استفاده از کامپیوتر بخش مهمی از زندگی ما است.

به همین دلیل همه از دریافت یک فلش مموری تبلیغاتی ارزان خوشحال خواهند شد. شما می‌توانید آنها را در یک نمایشگاه یا رویداد تجاری یا یک جلسه توزیع کنید. می‌توانید آنها را به عنوان هدایای شرکتی به شرکاء و مشتریان دائمی خود ارسال کنید.

همچنین این ایده عالی است که یک آیتم لوگودار به هر یک از کارمندان خود بدهید. در این دوره زمانی بسیاری از مردم به آیتم‌های تبلیغاتی که توسط شرکت‌ها توزیع می‌شوند علاقه دارند حتی اگر به آنها نیاز نداشته باشند.

آخرین بازدید خود از یک نمایشگاه تجاری را به یاد بیاورید احتمالا با تعداد زیادی خودکار، لیوان و چند عدد تی‌شرت بی کیفیت از آن خارج شده‌اید؟ در صورت داشتن کیفیت پایین از چند مورد از آنها واقعا استفاده می‌کنید؟ من به طور جدی شک دارم که چرا این شرکت‌ها نام خود را بر روی چنین اقلام بی کیفیتی ثبت کرده‌اند.

همینطور اگر شما نیز انتخابی هوشمندانه نداشته باشید و فقط این اقلام را صرفا برای انجام تبلیغات گسترده با قیمت پایین توزیع کنید به سرنوشت مشابهی دچار خواهید شد و افراد از آنها استفاده نخواهند کرد.

فلش مموری تبلیغاتی?

یک فلش مموری تبلیغاتی نه تنها اصالت دارد، بلکه بسیار مورد تحسین قرار گرفته و در بیشتر مواقع نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته، آنها کمی گران‌تر از بسیاری از آیتم‌های تبلیغاتی دیگر هستند، اما آن را به عنوان یک سرمایه گذاری دراز مدت در نظر بگیرید.

فلش مموری‌ها به طور معمول بسیار با دوام هستند، چرا که دارای یک بدنه قابل اعتماد و بدون قطعات متحرک هستند. به همین دلیل یک فرد می‌تواند سالها از آنها استفاده کند و کسب و کار شما را در خانه، دفترکار، کتابخانه، کافی نت، دانشگاه، خانه دوست و غیره تبلیغ کند.

فلش مموری سبک وزن، قابل حمل و به راحتی قابل نگهداری هستند. آنها حاوی چندین گیگابایت اطلاعات هستند و در عین حال تقریبا هیچ وزنی ندارند. فلش مموری تبلیغاتی شما می‌تواند در کیف پول و یا بر روی دسته کلید آویزان شده و حمل شود.

این یک ایده عالی است که در پایان یک جلسه کاری، ارائه، کنفرانس یا مذاکرات تجاری، هدایای تبلیغاتی خود را توزیع کنید. این می‌تواند شامل یک فایل با تمام خلاصه رویداد باشد، به طوری که شرکای تجاری، مشتریان و کارکنان شما این لحظه را همیشه به یاد داشته باشند و خاطرات آن را تجدید کنند.

تمام انواع اسناد را می‌توانید بر روی این تراشه‌ها ذخیره کنید، فایل های صوتی و تصویری، گرافیک و تصاویر، فایل‌های متنی و سخنرانی‌ها و یا هر چیزی که قابل ذخیره باشد. کارکنان شما می‌توانند بخشی از کارهای خود را در صورتی که فرصت پایان آن را در شرکت نداشتند بر روی این فلش‌ها ریخته و به خانه ببرند.

یک فلش مموری تبلیغاتی کوچک و کم هزینه دارای قابلیت‌های بالایی است که می‌تواند باعث ارتقای نام یک شرکت شود، به خصوص در این دوره زمانی که همه چیز بیشتر از هر زمان دیگری وابسته به کامپیوتر است.


» نظر

چرا باید بر روی تبلیغات از طریق لیوان های رستوران سرمایه گذاری ک

تبلیغات شما در یک مکان منحصر به فرد قرار خواهد داشت

لیوان تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی نفیس می باشد .بر روی لیوان هایی که مشتریان بالقوه شما در آن نوشیدنی می‌نوشند. آگهی شما هنگامیکه فقط 7 سانتی متر از چشم مشتری شما فاصله دارد قطعا به چشم خواهد آمد. آنها به دیدن تبلیغات بر روی لیوان های قهوه، لیوان آب، لیوان نوشابه عادت ندارند، پس بلافاصله توجه آنها، علاقه آنها و حس کنجکاوی آنها را جلب خواهد کرد. آنها تعجب می‌کنند چه چیزی روی فنجان آنها چاپ شده است، آنها در واقع می‌خواهند آگهی شما را بخوانند!
شما یک سری مخاطب در چنگ خود دارید
مشتری بالقوه شما برای خوردن به اینجا آمده‌اند. آنها درگیر کار یا زندگی روزمره‌شان نیستند. آنها به دور یک میز نشسته‌اند و هیچ کاری برای انجام دادن ندارند تا اینکه غذای آنها از راه برسد. هنگامی که آنها لیوان تبلیغاتی خود با آگهی شما بر روی آن را برمی‌دارند، قطعا آن را می‌خوانند! زیرا به دلیل خستگی و کسل بودن ناشی از بیکاری، به دنبال کاری برای انجام دادن هستند. به این ترتیب در مورد آن فکر کنید، آگهی‌های تبلیغاتی در رستوران‌ها برای مشتریان بسیار جالب‌تر از خواندن مواد تشکیل دهنده یک بسته شیرینی کم قند می‌باشد.

تبلیغات شما هر روز در معرض نمایش قرار می‌گیرد

به طور هفتگی آگهی شما بر روی بین 6000 تا 12000 لیوان دیده می‌شود. این چیزی بیش از 300 نمایش در روز است. در یک سال، آگهی شما بیش از 100،000 بار دیده می‌شود! چگونه کسب و کار شما از این موضوع منفعت خواهد برد؟
آگهی شما به طور کامل منحصر به کسب و کار شخصی شما است
هر فضای هدایای تبلیغاتی در هر مجموعه از لیوان های رستوران به نوع خاصی از کسب و کار اختصاص داده شده است، بنابراین رقابتی در آن وجود ندارد. به عنوان مثال، تنها یک بنگاه املاک و مستغلات، یک فروشنده خودرو، یک سالن آرایش مو، یک لوله کش، یک شرکت بیمه و یک مجموعه خدمات چمن زنی بر روی لیوان های یک رستوران تبلیغات خود را ثبت کرده‌اند.

لیوان تبلیغاتی?

مقرون به صرفه است

اکثر روش‌های تبلیغاتی این روزها بسیار گران هستند. به همین دلیل هدف ما این است که تبلیغات را برای همه مقرون به صرفه کنیم. هر کسب و کار یک تجارت است، از شرکت‌های بزرگ گرفته تا خدمات شهری، حتی افرادی که یک کسب و کار کوچک دارند، باید قادر به تبلیغ فعالیت تجاری خود باشند.
ما اطمینان می‌دهیم که تبلیغات بر روی لیوان های رستوران برای همه مقرون به صرفه است. ما با شما کار می‌کنیم تا این امکان را فراهم کنیم و پایین‌ترین قیمت را نسبت به همه جا ارائه می‌دهیم. آیا هنوز هم به کمی کمک مالی نیاز دارید؟ نگران نباشید، گزینه‌های لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت در دسترس هستند. شما نمی‌توانید در هیچ جای دیگری روش بهتر و ارزان‌تری پیدا کنید که افراد بیشتری را مجبور کنید تا آگهی شما را بخوانند!

شما گارانتی ما را دریافت می کنید

از آنجا که آگهی شما بر روی هر لیوان رستوران با درجه حرارت 870 درجه سانتی گراد با استفاده از فرآیند انجماد چاپگر ثبت می‌شود، تضمین می‌شود که قطعا از روی لیوان ها پاک و شسته نخواهد شد. پس از چند سال، آگهی‌های شما درست مانند همانطور که روز اول آنها را دریافت کردید، خواهند بود.

شما می‌توانید لیوان های خود را نگه دارید

کدام شرکت بابت خرید به شما هدیه می‌دهد؟ درست است! شما می‌توانید تعدادی از لیوان ها با تبلیغ سفارشی چاپ شده شما بر روی آن را برای خودتان کنار بگذارید! شما می‌توانید در پایان هر سال، لیوان هایی را بین همه مشتریان یا تبلیغ کنندگانی که در آن سال کنار شما بوده‌اند، توزیع کنید. این هدایا در طول زمان مجموعه‌ای عالی برای نمایش در خانه، دفتر و یا شرکت آنها خواهند بود.


» نظر

تبلیغات موثر و با دوام با ساعت دیواری

ساعت تبلیغاتی?

 

تبلیغات موثر و با دوام با ساعت دیواری

انتشار یافته در مهر 19, 1397 at 7:35 ق.ظ

ساعت تبلیغاتی ، انتخاب‌های مناسبی برای گسترش پیام کسب و کار شرکت شما هستند. شما می‌توانید از آنها به عنوان هدایای تبلیغاتی لوگودار شرکت خود استفاده کنید. زمان در کسب و کار بسیار مهم است. هر زمانی که مردم به ساعت دیواری خود نگاه می‌کنند، آنها می‌توانند به یاد شرکت شما بیفتند. در اینجا دلایلی که باید از ساعت دیواری در تبلیغات خود استفاده کنید آورده شده است:

– کاربردی بودن ساعت دیواری

آیا کسی را می‌شناسید که اصلا از یک ساعت مچی یا یک ساعت دیواری استفاده نمی‌کند؟ آیا شرکتی را دیده‌اید که در آن ساعت دیواری وجود نداشته باشد؟ به دلیل کاربردی بودن آنها، ساعت دیواری به عنوان اقلام تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ساعت‌ها می‌توانند در سالن‌های مختلف در دفتر مشتریان شما نصب شوند، به این معنی است که مدت زمان بیشتری می‌توانید شرکت خود را تبلیغ کنید.

– آنها فضای زیادی را نمی گیرند

این هدایای تبلیغاتی نفیس لوگودار نیازی به اتاق یا فضای بیشتری در دفتر کار شما ندارند. بسیاری از مردم گاه و بیگاه به دنبال ساعت می‌گردند و از داشتن یک ساعت بر روی میز خود لذت می‌برند. ساعت‌های دیجیتالی نیز انتخاب خوبی هستند، زیرا تعداد زیادی از مردم به راحتی می‌توانند متوجه زمان شوند، همچنین با کسب و کار شما آشنا شوند.

– صرفه جویی در پول

طرح‌های شیک مختلفی از ساعت دیواری وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید و تعجب آور است که آنها می‌‌توانند متناسب با بودجه شما باشند. یک نکته مهم در انتخاب ساعت تبلیغاتی ارزان ، این است که بهتر است رنگ‌های روشن و پررنگ را انتخاب کنید. به این ترتیب، افراد به راحتی متوجه آنها خواهند شد.

ساعت تبلیغاتی?

نکاتی قبل از خرید ساعت تبلیغاتی

شما می توانید کسب و کار خود را با انتخاب ساعت مناسب در معرض تحسین قرار دهید و رضایت تعداد زیادی از مشتریان را کسب کنید. این مهمترین اثر کالاهای تبلیغاتی است. در اینجا نکاتی که باید در نظر داشته باشید آورده شده است:

بدانید که چه کسی محصولات شما را دریافت خواهد کرد

محصولات لوگودار شما باید متناسب با نوع کسب و کار یا شخصیت مشتریان شما باشد. همه آنها نیازهای مشتریان شما را برآورده نمی‌کنند. اگر شما یک طیف گسترده از مخاطبان را دارید، باید به آنچه که در بین همه آنها مشترک است توجه کنید.

بودجه شرکت خود را بدانید

این یک عامل بسیار مهم است. بودجه شما به شما یادآوری می‌کند که چه نوع ساعت دیواری را باید خریداری کنید، بدین ترتیب گزینه‌های شما محدود می‌شود. یک گزینه ارزان‌تر اما پیچیده‌تر می‌تواند به مشتریان معمولی داده شود در حالی که یک ساعت با برند تجاری مشهور می‌تواند گزینه‌ای عالی برای مشتریان وفادار و کاربردی شما باشند.

میزان تاثیرگذاری مورد نظر شما چیست؟

امروزه هدایای تبلیغاتی خاص زیادی در بازار وجود دارند. هر یک از آنها می‌توانند به مشتریان شرکت شما دید متفاوتی دهند. هدیه تبلیغاتی عالی چیزی است که بهترین مفهوم از شرکت شما را ارائه می‌دهد: یک ساعت دیواری تبلیغاتی شیک و ظریف.


» نظر