سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فلش مموری تبلیغاتی راه جدید برای تبلیغات برند

فلش مموری تبلیغاتی راه جدید برای تبلیغات برند 1
 

فلش مموری تبلیغاتی راه جدید برای تبلیغات برند

انتشار یافته در تیر 6, 1397 at 6:50 ق.ظ

فلش مموری تبلیغاتی مانند بسیاری از لوازم جانبی الکترونیکی دیگر پتانسیل زیادی در زمینه تجارت مارک دار دارد. اگر در حال برنامه‌ریزی استراتژی تبلیغاتی خود هستید و با انتخاب یک ابزار تبلیغاتی عالی، مشکلاتی دارید، نیازی نیست بیشتر نگران باشید.

حافظه های فلش، مفید، کاربردی و بادوام هستند ، و قطعا همه اعضای گروه هدف شما آنرا تحسین خواهند کرد، مهم نیست که آیا آن کارمند، مشتری، شریک، مشتری بالقوه، بازدیدکننده ساده و یا یک عابر پیاده در خیابان است.

محدودیتی برای انتخاب یک گروه هدف وجود ندارد. در دوران کامپیوتر و عصر ما همه خوشحال خواهند شد که یک فلش مموری تبلیغاتی رایگان به عنوان هدیه تبلیغاتی به دست آورند.

فلش مموری های تبلیغاتی یک راه جدید برای رسیدن به مخاطب هدف تان ارائه می‌دهند. مردم از دریافت چیزهای بی‌فایده با لوگو های شرکت‌ها خسته شده‌اند.

 

فلش مموری تبلیغاتی راه جدید برای تبلیغات برند 2

فلش مموری تبلیغاتی هدیه ای پر کاربرد

اغلب بازدید کنندگان در نمایشگاه ها نشان می‌دهند که به سادگی از گرفتن یک آیتم بدون کاربرد، به عنوان هدیه تبلیغاتی خودداری می‌کنند.

چه کسی ممکن است به این همه اقلام تبلیغاتی نیاز داشته باشد ، به خصوص اگر آن آیتم تبلیغاتی در زندگی روزمره کاربرد زیادی هم نداشته باشد.

هر کسی از گرفتن یک تی شرت با یک لوگوی بزرگ، خوشحال نخواهد شد. یک فرد می‌تواند آنرا از روی ادب از شما دریافت کند، اما برای پاک کردن گرد و غبار در خانه تابستانی اش از آن استفاده کند.

این چیزها دارای سابقه طولانی و در بالای لیست بعضی افراد در زمان انتخاب ابزار تبلیغاتی مطرح می‌شود، اما این روزها پتانسیل تبلیغاتی آن‌ها پایین است.

این دلیل خوبی است که موارد دیگری از نسل جدید وجود دارند که بسیار امیدوارکننده و مفید هستند که بتوان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرند.

فلش مموری تبلیغاتی قطعا یکی از آنهاست. انواع زیادی از این اقلام موجود در بازار وجود دارند و شما می‌توانید بهترین گزینه را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کنید.

 

فلش مموری تبلیغاتی راه جدید برای تبلیغات برند 3

آن‌ها به سبک و شکل‌های مختلف می‌آیند و ظرفیت ذخیره‌سازی متفاوتی دارند. معمولا این موارد از مواد قوی ساخته می‌شوند و عدم وجود قطعات متحرک دوام آن‌ها را تضمین می‌کند.

آن‌ها کوچک و سبک هستند و بنابراین برای حمل و استفاده بسیار مناسب هستند. آن‌ها می‌توانند به راحتی در کیف پول یا جیب قرار داده شوند.

فضای ذخیره‌سازی آن چنان زیاد است که ما تنها می‌توانیم به این فکر کنیم که چگونه می‌توانیم از سی دی ها پس از آن راضی باشیم. فلش مموری می‌تواند حاوی تعداد بی شماری سند متنی و همچنین فایل‌های ویدئویی، فایل‌های صوتی، تصاویر و برنامه‌ها باشد.

به علاوه، به طور مرتب گیرنده شما از آن استفاده می کند، به علاوه آن‌ها در دسترس قرار خواهند گرفت و لوگوی برند شما را به همه نشان می‌دهند.

فلش مموری امکانات یک فرد را افزایش می‌دهد. آنها می‌توانند اطلاعات را بین کامپیوترها مبادله کنند و در صورت نیاز عکس و موسیقی با دوستان و غیره را به اشتراک بگذارند.

شما می‌توانید فلش مموری را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در پایان یک برنامه آموزشی، سمینار، جلسه، مذاکرات و کنفرانس با یک تماس خوب داشته باشید و تمام شرکت کنندگان و بازدید کنندگان از تفکر شما تقدیر خواهند کرد.

فلش های تبلیغاتی با ارائه یک سطح کیفیت جدید می تواند در مبارزه تبلیغاتی شما یک افق جدید ایجاد کرده و کسب و کار شما را رونق دهد.

منبع


» نظر

خودکار تبلیغاتی موثر برای بازاریابی مستقیم

خودکار تبلیغاتی موثر برای بازاریابی مستقیم 1
 

خودکار تبلیغاتی موثر برای بازاریابی مستقیم

انتشار یافته در تیر 4, 1397 at 7:14 ق.ظ

هدایای تبلیغاتی مانند تقویم، دی وی دی، خودکار، مداد، جاکلیدی و یا حتی توپ‌های استرس به مشتریان احتمالی و فعلی تان کمک می‌کنند تا امیدوارانه نام تان را به خاطر داشته باشند.

این یک استراتژی بازاریابی ایده‌آل است که با کسب و کارهای کوچک و با بودجه‌های کم بازاریابی کار می‌کند. تقویم های جیبی یکی دیگر از اقلام تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه است که شما می‌توانید در ربع چهارم سال از آن استفاده کنید.

با این حال ، خودکار تبلیغاتی موثرترین مورد تبلیغاتی محسوب می‌شود. از این آیتم در هر جایی می توان استفاده کرد.

یک راه عالی برای گسترش نام تجاری این است که شما با یک هدیه تبلیغاتی از مشتریان تان تشکر کنید. اگر شناسایی برند، هدف شماست، می‌تواند کمک بزرگی باشد.

با خرید خودکار تبلیغاتی می‌توانید برند خود را روی آن چاپ کنید. آن‌ها به مکان‌هایی که احتمالا شما به آنجاها نمی‌روید سفر خواهند کرد ، در حالی که آنها نام شما را همیشه و بیشتر شبیه به یک بیلبورد در بزرگراه ها تبلیغ می‌کنند.

خودکار چیزی است که ما دوست داریم دریافت کنیم و مورد توجه همگان قرار می گیرد. آن‌ها یک بخشش کامل را انجام می‌دهند و مورد قدردانی همگان قرار می‌گیرند.

 

خودکار تبلیغاتی موثر برای بازاریابی مستقیم 2

آن‌ها بهترین راه برای نشان دادن این نکته هستند که شما به حمایت از گروه‌های ذی‌نفع خود اهمیت می‌دهید. آیتم‌های تبلیغاتی می‌توانند به عنوان یک حرکت گرم کار کنند.

چه کسی می‌داند که گروه‌های مورد علاقه شما ممکن است تحت‌تاثیر این هدیه قرار بگیرند و اگر شانس کافی داشته باشید، ممکن است در عوض کسب و کارتان رونق بگیرد.

حتی آن‌هایی که مشتری شما نیستند ممکن است بخواهند محصول شما را تهیه کنند، همه به خاطر خودکار تبلیغاتی که شما به آنها هدیه داده اید.

خودکار یک هدیه پر کاربرد

شما می‌توانید از خودکارهای چاپی همانند هدایای شرکتی و یا هدایای کسب‌وکار استفاده کنید و آن‌ها را در موارد خاص مانند مهمانی‌ها، نشست‌ها، همایش‌ها، سمینارها و یا هر رویداد دیگری هدیه بدهید.

از محصولات با کیفیت و یا خوب برای مشتریان استفاده کنید چون این می‌تواند باعث شهرت خوب و معاملات تجاری سودآور شما شود.

مشتریان تحت‌تاثیر آنها قرار می گیرند و به برند شما اعتماد خواهند کرد و تصور می کنند کالا و خدمات بهتری از شما دریافت خواهند کرد و این کار باعث رونق بیشتر کسب و کار شما خواهد شد.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خودکار تبلیغاتی، هدایای تجاری و محصولات شرکت‌های تبلیغاتی پیدا کنید، می توانید با راسا تماس بگیرید.

 

خودکار تبلیغاتی موثر برای بازاریابی مستقیم 3

این شرکت با تنوع محصول بالا و قیمت های مناسب می تواند به کمپین تبلیغاتی شما کمک کند تا نام برند خود را گسترش دهید.

با فهرست کامل، روند سفارش دادن هدایای تبلیغاتی شما به طور کلی سریع‌تر خواهد بود. امروز بروید و از همه کسانی که با سازمان شما در ارتباط هستند با ارسال هدیه تبلیغاتی تشکر کنید.

برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد سفارش دادن هدایای تجاری چاپی و هدایای کنفرانس و دیگر آیتم‌های فوق‌العاده، با راسا تماس بگیرید و محصولات تبلیغاتی را بررسی کنید.


» نظر

پاور بانک چیست؟

پاور بانک تبلیغاتی چیست، این محصول همچنین به نام های باتری موبایل، باتری خارجی، باتری زاپاس و رفیق شارژ دیجیتال شناخته می‌شود. به همراه رشد سریع و گسترش محصولات دیجیتال، تعریف این محصول عبارت است از، تأمین کننده توان قابل حمل با ظرفیت بالا برای وسایل الکترونیک می باشد.

  • شرکت هدایای تبلیغاتی راسا گیفت عرضه کننده جذاب ترین مجموعه هدایای تبلیغاتی برای مصرف کنندگان به شمار می آید.

با تنوع روزافزون محصولات دیجیتال و کاربرد مکرر از آنها، همچنین ارتباط نزدیک‌تر آنها با زندگی روزمره ما، افزایش زمان استفاده از محصولات دیجیتال و الکترونیکی و چگونگی تسهیل زندگی انسان با استفاده از آنها، چگونگی به دست آوردن منبع تغذیه برای وسایل، یکی از دغدغه های این روزها می باشد و زمان به تاخیر انداختن نیست. پاور بانک، بهترین راه‌حل برای رسیدگی به این مشکلات است. حمل یک منبع قدرت همراه می‌تواند برای شارژ انواع محصولات دیجیتال در هر زمان و در هر جایی بهترین راه حل باشد.

کیفیت پاور بانک‌ها به میزان زیادی بستگی به کیفیت باتری های داخل آن و هم مدار حفاظتی آنها دارد. سلول‌های باتری با کیفیت بالا پایه قدرت پاور بانک ها هستند. باتری‌های لیتیوم پلیمری معمولی دوام طولانی‌تری نسبت به باتری‌های لیتیوم آلومینیوم استوانه‌ای دارند و خطر امنیتی آن‌ها نیز نسبتا پایین است. اولی به طور طبیعی می‌تواند برای دو یا سه سال استفاده شود. برد مدار پاور بانک را می توان به عنوان یک سیستم کنترل، که عمدتا مسئول توزیع و انتقال قدرت است، تحت بهینه سازی قرار داد. این برد، ولتاژ ارائه‌شده توسط باتری‌های لیتیوم را در حد ولتاژ استاندارد که برای تامین برق دستگاه هایی که شارژ می شوند مناسب است، تبدیل می‌کند. یک برد محافظت خوب نرخ تبدیل 90 ? دارد در حالی که یک محصول معمولی 80 تا 85 درصد و یک پاور بانک بد تنها 70 درصد. این نرخ تبدیل کم‌تر از 80 درصد، به این معنی است که پاور بانک از افت توان زیادی رنج می‌برد و خود پیل باتری دارای مقدار تولید گرمای بالایی است.

پاوربانک

انواع پاور بانک

انواع متنوع و زیادی از این پاور بانک ها وجود دارد مانند، 10000 میلی آمپر، 6000 میلی آمپر، 3000 میلی آمپر و انواع مختلف دیگر که در بازار موجود هستند.

اولین پاور بانک در سال 2001 در نمایشگاه فضای مشترک اقتصادی ظاهر شد. در آن زمان فقط یک غرفه کوچک در نمایشگاه برای ارائه این محصول وجود داشت. یک دانش‌آموز، تعدادی از باتری‌های قلمی شارژی را با یک مدار کنترل کنار هم چید. این چیز کوچک، به این دلیل که می‌تواند محصولات دیجیتال را در هر جایی شارژ کند، توجه بسیاری از غرفه داران را جلب کرد. بعد از اینکه نمایندگان شرکت ها با این محصول آشنا شدند، بسیاری از تجار به دنبال آن آمدند.

به نظر می‌رسید که این محصول جدید مورد توجه آنها قرار گرفته است. پاور بانک ها به همراه رشد سریع و توسعه سریع محصولات دیجیتال توسعه یافتند. از سال 2012، ویژگی‌های محصولات دیجیتال متنوع‌تر شده‌است و در پاور بانک ها بارها مورد استفاده قرار گرفته‌است. بنابراین چگونه می توان محصولات دیجیتال و چگونگی ایفای نقش کامل آنها را بهبود بخشید. با داشتن یک پاور بانک، مردم می‌توانند هر زمان و در هر جایی که ممکن است، انواع مختلف محصولات دیجیتال را شارژ کنند.

اول و مهم‌تر باید در مورد اندازه باتری و مشخصات شارژر موبایل خود بدانید و این مشخصات را بر روی باتری و شارژر و یا بر روی جعبه‌ای که گوشی موبایل شما بسته‌بندی شده‌است ، پیدا خواهید کرد.

سپس، پاور بانکی را انتخاب کنید که حداقل همان اندازه باتری گوشی هوشمند شما ظرفیت داشته باشد، که بتوانید اطمینان حاصل کنید که باتری وسیله الکترونیکی شما را حداقل یک‌بار به طور کامل شارژ می کند.

نکته بعدی که باید توجه کنید این است که ولتاژ خروجی پاور بانک باید برابر یا بالاتر از دستگاه شما باشد.

نکته دیگر، چند عدد دستگاه قابل شارژ را شما استفاده می‌کنید، چه تعداد کابل باید به آن وارد شود، پاور بانکی را انتخاب کنید که اجازه دهد شما در یک زمان بیش از یک دستگاه را شارژ کنید.

در نهایت، نکته این است که شما باید یک پاور بانکی را انتخاب کنید که دارای محافظ در برابر اتصال کوتاه باشد. ما پیشنهاد می‌کنیم که شما از یک فروشنده قابل‌اعتماد، یا یک فروشگاه معتبر این محصول را تهیه کنید.

پاوربانک

چگونه یک پاور بانک را بخرید؟

چگونه یک باتری خارجی را خریداری کنیم؟ بسیاری از مردم احتمالا با این مشکل مواجه هستند که اگر چه پیشرفت بزرگی در پیکربندی و امکانات تلفن هوشمند وجود داشته‌ اما تکنولوژی باتری راکد مانده‌است. اما خوشبختانه توسعه باتری خارجی می‌تواند به مشکلات ما تا حد زیادی کمک کند. در هنگام سفر، توریست‌ها با شارژر باتری خارجی قابل‌حمل می‌توانند در هر زمان یا هر جایی تلفن‌های خود و یا دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل‌حمل را شارژ کنند. به تدریج باتری خارجی، به یک ابزار بسیار مهم تبدیل شده‌است و محصولات مختلفی با تبلیغات زیاد در بازار موجود می باشند. اما چگونه در این حجم زیاد تبلیغات، مشتریان می‌توانند تصمیم روشنی برای خرید

باتری‌های خارجی ایده‌آل خود داشته باشند؟

اگر یک پاور بانک خریداری کرده‌اید، در اینجا چند نکته برای حفظ آن آورده شده‌است:

– از پاور بانک به طور مرتب استفاده کنید:

آن را برای مدت طولانی بدون استفاده رها نکنید. اگر آنها برای مدت‌زمان طولانی استفاده نمی شود، گاه به گاه یک شارژ و دشارژ برای حفظ عملکرد نرمال آنها انجام دهید. برای حفظ بهترین حالت، تخلیه و شارژ آنها را در هر هفته انجام دهید، بنابراین می‌توانید اطمینان حاصل کنید که باتری داخلی آنها بهترین وضعیت را حفظ خواهد کرد و به طور موثر کارآیی خواهد داشت.

– از پاور بانک مناسب استفاده کنید:

سعی کنید تا زمانی که به طور کامل شارژ نشده و یا بیش از حد، از باتری استفاده نکنید. شارژر آنرا تا زمانی که شارژ آن کامل نشده است قطع نکنید، زیرا این مساله عمر باتری را کاهش می دهد. تا زمان تخلیه کامل باتری با آن کار نکنید، از تخلیه کامل اجتناب کنید، این کار باعث صدمه به سلول های آن می شود.

– استفاده در دما و رطوبت مناسب:

تمامی وسایل الکترونیکی در محیط مرطوب عملکرد متفاوتی خواهند داشت. پاور بانک هم از این قاعده مستثنی نیست. به عنوان یک محصول الکترونیکی، با قرار گرفتن طولانی‌مدت در هوای مرطوب، باعث تغییر درجات خوردگی و یا اکسیداسیون اجزای الکترونیکی داخلی آن خواهد شد. بنابراین، پاور بانک باید در یک محل خشک و خنک نگهداری شود.

چگونه از پاور بانک محافظت کنیم

پاور بانک راحتی زیادی را برای مردم به ارمغان آورده‌است. افراد بیشتری از پاور بانک‌ها برای شارژ دستگاه‌های دیجیتال خود استفاده می‌کنند. با محافظت از آن شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که به درستی کار خواهد کرد و دوام بیشتری دارد. با این حال، بسیاری از مردم نمی‌دانند که چگونه توان آنرا حفظ کنند. در این مقاله سعی کردیم برخی از مواردی را که برای نگهداری مطلوب پاور بانک الزامی است را ذکر کنیم.


» نظر

چرا هدایای تبلیغاتی نتیجه میدهد؟

 

کسب و کارها چه بزرگ باشند چه کوچک، هر ساله هزینه زیادی را صرف تبلیغات می‌کنند. با این حال، به ندرت از تبلیغات خود سود می‌برند. اما روشی وجود دارد که به سرعت و آسانی نتایج دلخواه را موجب می‌شود. علاوه بر این، شما را متحمل هزینه گزافی هم نمی‌کند. و آن هم محصولات تبلیغاتی است. هر کسب و کاری باید تبلیغات داشته باشد. این قانون بازار است و همه این واقعیت ساده را پذیرفته‌اند. اگر تبلیغ نکنید، یعنی وجود ندارید. اما سوال اینجاست که چرا هدایای تبلیغاتینتیجه می‌دهند؟ هدایایی مانند خودکار تبلیغاتی ، ساعت تبلیغاتی ، پاوربانک تبلیغاتی ، فلش مموری تبلیغاتی و …

کسب و کارها با این قانون زندگی می‌کنند و می‌میرند.

اگر کسی چیزی از یک کسب و کار نشنیده باشد ، آیا آن کسب و کار واقعا می‌تواند با پیدا کند؟ همه ما پاسخ این سوال را می‌دانیم. و به همین دلیل است که صنعت تبلیغات و بازاریابی ارزشی معادل 1?2 تریلیون دلار دارد.

همه صاحبان کسب و کار می‌خواهند کسب و کار، محصولات و یا خدمات‌شان را ارتقاء دهد. و به همین دلیل است که شرکت‌ها هزینه زیادی را صرف تبلیغات و بازاریابی می‌کنند. و دقیقا به همین دلیل است که این صنعت دائما در حال رشد است. با وجود دستگاه‌ها و پلتفورم‌های جدیدی که هر سال پا به عرصه می‌گذارند، این ارزش بیشتر و بیشتر نیز می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد اکثر افراد متوجه یک نکته مهم نمی‌شوند. و این نکته مهم روانشناسی و خلاقیت است. شما می‌توانید میلیون‌ها تومان هزینه تبلیغات کنیدو در عض هیچ چزی عایدتان نشود و بازگشت سرمایه‌تان صفر خواهد بود.

می‌دانید چرا؟ چون مخاطبان خود را در نظر نمی‌گیرید. و چون بیش از حد لازم هزینه می‌کنید.

شاید وقت آن باشد به دنبال چیز متفاوتی بروید؟ چیزی خوب، اما قدیمی. مقرون به صرفه، اما در عین حا فوق‌العاده کارآمد. بله، الان وقت آن است که از محصولات تبلیغاتی به عنوان راهی برای رسیدن به مشتری‌های احتمالی بیشتر استفاده کنید.

هنگامی که صحبت از این تاکتیک بازاریابی به میان می‌آید، همه چیز ساده و مشخص است. این استراتژی از زمانی که انسان‌ها شروع به خرید و فروش محصولات و خدمات خود کرده‌اند، وجود داشته است. نه، مسلما رومیان باستان تیشرت‌هایی که نام میوه بر رویشان چاپ شده بود به مردم نمی‌دادند، اما به افرادی که می‌خواستند از آنها خرید کنند میوه مجانی می‌دادند تا امتحان کنند و اگر از طعم آن خوش‌شان آمد از آنها خرید کنند. البته، محصولات تبلیغاتی نسبت به آن زمان تغییر کرده‌اند، اما هنوز هم هستند و کاربرد دارند.

این حقیقت که صنعت محصولات تبلیغاتی از قرن‌ها پیش بوده و امروزه هم ارزش آن بیش از 20 میلیارد دلار است، نشان می‌دهد  که استراتژی ارزشمندی است.

در زیر به 5 دلیل غیر قابل ثابت می‌کنیم که چرا هدایای تبلیغاتی نتیجه می‌دهند

1. افزایش آگاهی از برند

افزایش آگاهی برند

آگاهی از برند به این معنی است که مشتریان می‌توانند آنچه شرکت شما ارائه می‌دهد را شناسایی کند. شکل و اهر برند شما به تنهایی باید به یاد آنها بیاورد که شما چه کاری انجام می‌دهید و چه چیزی برای ارائه کردن دارید. همه برند اپل یا KFC را به رسمیت می‌شناسند، چون این برندها بر روی آگاهی از برند تمرکز کرده‌اند.

کالاهای تبلیغاتی که شما به مشتریان خود می‌دهید، به آنها کمک می‌کند کسب و کار شما را در بلند مدت به خاطر بسپارند و آنچه انجام می‌دهید را به یاد بیاورید. و این خود دلیلی است برای استفاده از کالاهای تبلیغاتی.

با توجه به تحقیقات پیشرو، نتایج نشان می‌دهد که 89 درصد از افرادی که به مدت دو سال پس از دریافت محصول تبلیغاتی، برندی که آن محصول تبلیغاتی را به آنها داده است را به یاد می‌آورند.

اگر شما محصول مناسب را انتخاب کنید، همیشه همراه آنها باقی خواهد ماند. محصول تبلیغاتی شما مدت‌ها طولانی در ماشین‌ها، دفاتر و یا خانه‌های آنها خواهد ماند. شش نفر از هر ده نفری که محصولات تبلیغاتی دریافت می‌کنند، دو سال آن را نگه می‌دارند. این یک آگهی ثابت است که شرکت شما را به آنها یادآوری می‌کند. و سپس، زمانی که آنها به خرید می‌روند و یا به دنبال خدمات خاصی می‌گردند، شما را به یاد خواهند آورد. و این پاداش شماست. زمانی که آنها به خدمات یا محصولاتی که ارائه می‌دهید نیاز دارند، به لطف کیف خرید، USB یا ماگی که نام برند شما بر روی آن چاپ شده، به جای رقبای‌تان، به سراغ شما می‌آیند.

 

2. بازاریابی موثر و کم هزینه

بازاریابی

در رابطه با کسب و کارهای کوچک، صرف هزینه در کمپین‌های تبلیغاتی عظیم که بتواند تمام انواع رسانه‌ها را زیر پا بگذارد، یک رویا است. با این حال، این شرکت‌ها برای دستیابی به اهداف خود نیازی به چنین کاری ندارند. کمپین‌های تبلیغاتی محصولات کم هزینه می‌تواند به استارت‌آپ‌ها کمک کنند روی پای خود بایستند.

چطور؟ هزینه‌های تولید انبوه و خرید عمده اکثر تولیدکنندگان محصولات تبلیغاتی بسیار کم است. و این یعنی هرچه بیشتر سفارش دهید، پول کمتری نیز می‌دهید.

تأثیرشان چقدر خواهد بود؟ خب، با توجه به تحقیقات، 85 درصد از افرادی که محصولات تبلیغاتی را دریافت می‌کنند، دوباره با تبلیغ‌کننده کار می‌کنند (یا از تبلیغ‌کننده خرید می‌کنند). به عنوان بازگشت سرمایه اصلا بد نیست، نه؟


» نظر

مزایای داشتن یک لیوان تبلیغاتی عکس دار

مزایای داشتن یک لیوان تبلیغاتی عکس دار 1
 

مزایای داشتن یک لیوان تبلیغاتی عکس دار

انتشار یافته در خرداد 21, 1397 at 10:14 ق.ظ

لیوان تبلیغاتی عکس دار مطابق با سلیقه شما

بزرگترین مزیت لیوان تبلیغاتی عکس دار قابلیت سفارشی کردن آن است. یک لیوان عکس دار چیزی است که شما می توانید هویت خود را بر روی آن ثبت کنید.

این می تواند احساسات و سرگرمی های شما را نشان دهد، یا اینکه از چه مناظری لذت می برید. از طریق سفارشی سازی است که ما قادر به نشان دادن شخصیت و علایق خود به اطرافیان هستیم که می تواند از یک طرح و عکس بر روی لیوان آغاز شود.

در کسب و کارها، استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش های برقراری ارتباط با مشتریان و مصرف کنندگان هستند. این محصولات، ارتباطات انسانی جدیدی را ایجاد می کنند که می توانند بر مشتریان بالقوه شما تاثیرات ماندگاری داشته باشند.

 

مزایای داشتن یک لیوان تبلیغاتی عکس دار 2

 

آنها ظاهری فوق العاده به خانه شما می دهند

بیش از هر چیز، این یک راه عالی برای اضافه کردن یک سبک و سلیقه جدید به سبک زندگی روزمره است. هنگامی که شما در خانه هستید، طرح های ثبت شده بر روی لیوان ها می تواند یک راه آسان برای نشاندن یک لبخند بزرگ بر روی چهره شما باشد.

این می تواند یک راه آسان برای لذت بردن از قهوه صبحگاهی شما باشد. ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما تفاوت بین داشتن یک لیوان استاندارد و معمولی و یک لیوان طرح دار که برگرفته شده از احساسات و سلایق فردی شما است، بسیار زیاد است.

شما به این لیوان تبلیغاتی علاقه مند خواهید شد چرا که روشی است که به دیگران علایق و ترجیحات و به طور کلی شخصیت خود را نشان دهید.

لیوان های عکس دار در محیط کار فوق العاده خواهند بود

مانند خانه، استفاده از این لیوان ها در محیط کار نیز می تواند یک روش خوشایند برای بیان احساسات و علایق شما باشد. آنها همچنین می توانند بهترین هدیه ای باشند که ممکن است دریافت کنید.

همانطور که قبلا اشاره شد، یک لیوان عکس دار می تواند شخصیت شما را با بیان علایق شما نشان دهد. هنگامی که از یک لیوان عکس دار در محیط کار استفاده می کنید، می توانید به طور عمومی به کسانی که در اطراف شما هستند اعلام کنید چه شخصیت و سلیقه ای دارید.

بویژه برای افراد درونگرا، لیوان های عکس دار یکی از بهترین راههای برقراری ارتباطات اجتماعی در محل کار از طریق شروع مکالمات هستند.

از این طریق همکاران شما که از لیوان شما خوششان آمده است ممکن است به شما نزدیک شده و سوالاتی درباره آن بپرسند و به این ترتیب شما شانس برقراری ارتباط با افرادی را خواهید داشت که ممکن است پیش از چنین شانسی برای حرف زدن با آنها را نداشته اید.

 

مزایای داشتن یک لیوان تبلیغاتی عکس دار 3

 

لیوان تبلیغاتی یک شانس برای موفقیت در کسب و کار

هنگام حضور در نمایشگاه ها یا رویدادهای تبلیغاتی در مقیاس بزرگ و یا فقط به طور کلی برای مصرف کنندگان شخصی، اقلام تبلیغاتی مانند یک لیوان عکس دار می تواند یک راه فوق العاده برای جلب توجه و اعتماد آنها باشد.

در این موارد، لیوان های تبلیغاتی عکس دار به عنوان هدیه تبلیغاتی برای کسب و کار شما نقش کلیدی خواهند داشت. آنها به سادگی می توانند با یک لوگو تجاری و یا یک شعار تبلیغاتی سفارشی شوند.

هنگامیکه مشتریان جدید و بالقوه یک لیوان تبلیغاتی عکس دار را دریافت می کنند، آنها محصولی را دریافت کرده اند که از دیدگاه آنها می تواند بسیار کاربردی باشد و در زندگی روزمره خود از آنها استفاده خواهند کرد.

حتی اگر آنها اکنون نیازی فوری به استفاده از خدمات کسب و کار شما نداشته باشند، در مواقع مورد نیاز، آنها تمام اطلاعات تماس شما را در اختیار خواهند داشت.

علاوه بر این، در طول زمان آنها به نام و لوگوی شما عادت کرده و تمایل بیشتری به تجارت شما در مقایسه با رقیبان تان خواهند داشت.

این لیوان های عکس دار بسیار ارزان و کارآمد هستند. در مقایسه با فرم های دیگر تبلیغاتی و حتی انواع هدایای تبلیغاتی که می توانند کسب و کار شما را توسعه دهند، لیوان تبلیغاتی های عکس دار یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها هستند.


» نظر
   1   2      >