سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیوانهای چاپ شده برای کافی شاپ شما بخش سه

لیوان تبلیغاتی همانطور که در مقاله‌های قبلی در این سری دیدیم می‌توانند تاثیرات خوبی برای جذب مشتری و ایجاد برند داشته باشند. از آنها می‌توانید در کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده کنید یا این اقلام تبلیغاتی را با دیگر هدایای تبلیغاتی ارائه دهید تا خاطره خوبی در ذهن افراد ایجاد شود.

 

  1. یک جعبه برای قرار دادن این هدیه تبلیغاتی ، به آن اضافه کنید

زمستان گذشته، ما به مشتریان خود یک جعبه هدیه کوچک که در آن یک لیوان سفارشی و یک جفت دستکش سفارشی لوگودار بود، هدیه دادیم. این جعبه کوچک دلپذیر، برای مشتریان و کارکنان ما بسیار جذاب بود و ما در حال برنامه ریزی برای تکرار این کار برای زمستان آینده هستیم! با پرداخت یک هزینه اندک، لیوان‌هایتان در جعبه‌هایی شیک قرار می‌گیرند!

  1. در نزدیکی تعطیلات، لیوانهای تبلیغاتی سرامیکی سفارشی خود را عرضه کنید

در نزدیکی رویدادهایی مانند عید نوروز، اعیاد مذهبی، سالگرد بازگشایی شرکت و یا رستوران و امثال این موارد شما می‌توانید یک هدیه دوست داشتنی شامل یک لیوان سفارشی چاپ شده به مشتریان وفادار خود هدیه دهید!

یک بسته مخلوط شکلات را نیز در کنار آن قرار دهید و یک هدیه تعطیلات عالی در بین مشتریان خود عرضه کنید.

 

لیوان تبلیغاتی?

  1. لیوانهای تبلیغاتی سفارشی چاپ شده خود را سرگرم کننده کنید!

سعی نکنید که همه را با طراحی لیوان خود راضی نگه دارید، ریسک کنید یا آن را به یک شوخی تبدیل کنید!

جوک‌های خنده دار ظاهر لیوان های تبلیغاتی سفارشی را بسیار جذاب‌تر می‌کنند.

  1. لیوانهای تبلیغاتی سرامیکی خود را زیبا طراحی کنید

یا یک مسیر دیگر در پیش بگیرید و یک هنرمند استخدام کنید تا لیوان‌های شما را فوق العاده زیبا طراحی کند. انواع طرح‌های مختلف را می‌توان به زیبایی بر روی لیوانهای تبلیغاتی سفارشی چاپ کنید. تناسب بین رنگ لیوان را با طرح هنری خود در نظر بگیرید تا یک لیوان سفارشی خیره کننده طراحی کنید!

  1. لیوان سفارشی مخصوص خود را برای سفر طراحی کنید

ما انواع مختلفی از لیوان‌ های تبلیغاتی مخصوص سفر را ارائه می‌کنیم، از جمله یک فنجان قهوه یکبار مصرف که از چینی ساخته شده است. لیوانهای تبلیغاتی مسافرتی برای استفاده در جاده‌ها یا ادارات مفید هستند و اغلب آنها می‌توانند در سفر برای کاهش میزان زباله همراه افراد باشند و از آنها استفاده کنند.

 

لیوان تبلیغاتی?

  1. کیفیت فراتر از کمیت

همه لیوان تبلیغاتی ارزان به یک شکل ساخته نشده‌اند. ممکن است بتوانید آنها را به صورت عمده با قیمتی ارزان‌تر خریداری کنید و آنها برای شما کارساز خواهند بود، اما لیوانهای تبلیغاتی با کیفیت عالی تاثیر بیشتری بر روی مشتریان قدیمی و وفادار و مشتریان بالقوه شما خواهند داشت.

  1. لیوانهای تبلیغاتی را برند گذاری کنید!

شرکت شما دارای یک برند تجاری شناخته شده در جهان است، آن را بر روی لیوان خود نیز ثبت کنید! خلاقیت خود را به کار بگیرید و یک تجربه به یاد ماندنی با لیوانهای تبلیغاتی خود به جای بگذارید که قطعا به گسترش نام تجاری شما کمک خواهند کرد.

برخی از افراد که علاقه‌ای به پوشیدن پیراهن‌های لوگودار ندارند ممکن است خوشحال شوند که از لیوانهای تبلیغاتی شما استفاده کنند. از انواع هدایای تبلیغاتی ما دیدن کنید و بهترین آیتم که مناسب کسب و کار شما باشد را انتخاب کنید.


» نظر