سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا باید بر روی تبلیغات از طریق لیوان های رستوران سرمایه گذاری ک

تبلیغات شما در یک مکان منحصر به فرد قرار خواهد داشت

لیوان تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی نفیس می باشد .بر روی لیوان هایی که مشتریان بالقوه شما در آن نوشیدنی می‌نوشند. آگهی شما هنگامیکه فقط 7 سانتی متر از چشم مشتری شما فاصله دارد قطعا به چشم خواهد آمد. آنها به دیدن تبلیغات بر روی لیوان های قهوه، لیوان آب، لیوان نوشابه عادت ندارند، پس بلافاصله توجه آنها، علاقه آنها و حس کنجکاوی آنها را جلب خواهد کرد. آنها تعجب می‌کنند چه چیزی روی فنجان آنها چاپ شده است، آنها در واقع می‌خواهند آگهی شما را بخوانند!
شما یک سری مخاطب در چنگ خود دارید
مشتری بالقوه شما برای خوردن به اینجا آمده‌اند. آنها درگیر کار یا زندگی روزمره‌شان نیستند. آنها به دور یک میز نشسته‌اند و هیچ کاری برای انجام دادن ندارند تا اینکه غذای آنها از راه برسد. هنگامی که آنها لیوان تبلیغاتی خود با آگهی شما بر روی آن را برمی‌دارند، قطعا آن را می‌خوانند! زیرا به دلیل خستگی و کسل بودن ناشی از بیکاری، به دنبال کاری برای انجام دادن هستند. به این ترتیب در مورد آن فکر کنید، آگهی‌های تبلیغاتی در رستوران‌ها برای مشتریان بسیار جالب‌تر از خواندن مواد تشکیل دهنده یک بسته شیرینی کم قند می‌باشد.

تبلیغات شما هر روز در معرض نمایش قرار می‌گیرد

به طور هفتگی آگهی شما بر روی بین 6000 تا 12000 لیوان دیده می‌شود. این چیزی بیش از 300 نمایش در روز است. در یک سال، آگهی شما بیش از 100،000 بار دیده می‌شود! چگونه کسب و کار شما از این موضوع منفعت خواهد برد؟
آگهی شما به طور کامل منحصر به کسب و کار شخصی شما است
هر فضای هدایای تبلیغاتی در هر مجموعه از لیوان های رستوران به نوع خاصی از کسب و کار اختصاص داده شده است، بنابراین رقابتی در آن وجود ندارد. به عنوان مثال، تنها یک بنگاه املاک و مستغلات، یک فروشنده خودرو، یک سالن آرایش مو، یک لوله کش، یک شرکت بیمه و یک مجموعه خدمات چمن زنی بر روی لیوان های یک رستوران تبلیغات خود را ثبت کرده‌اند.

لیوان تبلیغاتی?

مقرون به صرفه است

اکثر روش‌های تبلیغاتی این روزها بسیار گران هستند. به همین دلیل هدف ما این است که تبلیغات را برای همه مقرون به صرفه کنیم. هر کسب و کار یک تجارت است، از شرکت‌های بزرگ گرفته تا خدمات شهری، حتی افرادی که یک کسب و کار کوچک دارند، باید قادر به تبلیغ فعالیت تجاری خود باشند.
ما اطمینان می‌دهیم که تبلیغات بر روی لیوان های رستوران برای همه مقرون به صرفه است. ما با شما کار می‌کنیم تا این امکان را فراهم کنیم و پایین‌ترین قیمت را نسبت به همه جا ارائه می‌دهیم. آیا هنوز هم به کمی کمک مالی نیاز دارید؟ نگران نباشید، گزینه‌های لیوان تبلیغاتی ارزان قیمت در دسترس هستند. شما نمی‌توانید در هیچ جای دیگری روش بهتر و ارزان‌تری پیدا کنید که افراد بیشتری را مجبور کنید تا آگهی شما را بخوانند!

شما گارانتی ما را دریافت می کنید

از آنجا که آگهی شما بر روی هر لیوان رستوران با درجه حرارت 870 درجه سانتی گراد با استفاده از فرآیند انجماد چاپگر ثبت می‌شود، تضمین می‌شود که قطعا از روی لیوان ها پاک و شسته نخواهد شد. پس از چند سال، آگهی‌های شما درست مانند همانطور که روز اول آنها را دریافت کردید، خواهند بود.

شما می‌توانید لیوان های خود را نگه دارید

کدام شرکت بابت خرید به شما هدیه می‌دهد؟ درست است! شما می‌توانید تعدادی از لیوان ها با تبلیغ سفارشی چاپ شده شما بر روی آن را برای خودتان کنار بگذارید! شما می‌توانید در پایان هر سال، لیوان هایی را بین همه مشتریان یا تبلیغ کنندگانی که در آن سال کنار شما بوده‌اند، توزیع کنید. این هدایا در طول زمان مجموعه‌ای عالی برای نمایش در خانه، دفتر و یا شرکت آنها خواهند بود.


» نظر