سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9 روش تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک

صاحبان کسب‌وکار در هر اندازه، مانند شرکت های کوچک می‌توانند از هدایای تبلیغاتی قدرت بهره‌مند شوند. آیتم‌های تبلیغاتی با کیفیت به کسب و کارها در بازار رقابت با شرکت‌ها به آنها کمک می‌کنند و همچنین وفاداری مشتری را ایجاد می‌کنند. بعد از اینکه صاحبان کسب‌وکار بر روی محصولی سرمایه‌گذاری می‌کنند و آن را توزیع می‌کنند، هدایای تبلیغات تا زمانی که مشتری از آنها استفاده می کند، برند شما را تبلیغ خواهد کرد. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار از اقلام تبلیغاتی به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر استفاده می‌کنند. چه شما به دنبال یک خودکار تبلیغاتی و یا یک تی‌شرت هستید، شرکت راسا به شما کمک می‌کند تبلیغات خود را شروع کنید.

در اینجا 9 روش ساده وجود دارد که تجارت‌های کوچک می‌توانند به طور موثر از موارد تبلیغاتی استفاده کنند:

1. از موارد تبلیغاتی برای کارمندان استفاده کنید
کارمندان باید بزرگ‌ترین حامیان شرکت باشند. اگر کارمندان اقلام تبلیغاتی را در فعالیت‌های روزانه خود پوشش دهند، برای شرکت تبلیغ خواهند کرد. این نوع بازاریابی می‌تواند بسیار موثر باشد. اگر کارکنان در مورد محصولات مطلع باشند، مشتریان آنها را یک مورد تبلیغاتی می‌بینند، مشتریان می‌توانند سوالاتی بپرسند، و کارمندان می‌توانند مراحل فروش را تسهیل کنند.

2. آیتم های تبلیغاتی را در نمایشگاه‌های تجاری هدیه بدهید
اقلام تبلیغاتی در نمایشگاه‌های تجاری برای کمک به در معرض دید قرار گرفتن شرکت ضروری هستند. وقتی شرکت‌ها در معرض دیده شدن قرار می‌گیرند، افزایش فروش محتمل‌تر خواهد بود. فروش به میزان آگاهی مشتریان از کسب‌وکار شما نیاز دارد. تی‌شرت، کیف دستی و خودکار، همه این موارد تبلیغاتی، موثر برای نمایشگاه های تجاری هستند. با انتخاب ارزان ترین کالاها کسب و کار شما رشد قابل توجهی نخواهد کرد. در عوض روی چیزی منحصر به فرد تمرکز کنید و آیتم ویژه‌ای که شرکت کنندگان بتوانند برای انجام کارهای خاص از آن استفاده کنند را به عنوان هدیه در نظر بگیرید. افراد به جای آن که از روبروی غرفه شما عبور کنند، یک هدیه تبلیغاتی با کیفیت به دست می آورند و این کار باعث می‌شود کسب‌وکار شما در ذهن آنها بماند.

3- موارد تبلیغاتی را برای رویدادهای شرکتی هدیه بدهید
رویدادهای شرکتی به شرکت‌ها در ارتقاء شهرت کسب‌وکار کمک می‌کند و اطمینان حاصل می‌شود که تصویر خوب برند شرکت حفظ شده‌است. در یک رویداد شرکتی، آیتم‌های تبلیغاتی می‌توانند تاثیر بیشتری بر مخاطب ایجاد کنند. مشتریان تحت‌تاثیر قرار گرفته و ممکن است تی‌شرت شرکت شما را بپوشند و یا از لیوان تبلیغاتی که لوگوی برند شما بر روی آن چاپ شده استفاده کنند و شرکت شما را تبلیغ کنند.

4. هدایای تبلیغاتی خود را به مشتریان بدهید
مشتریان کالاهای رایگان را دوست دارند. هدیه دادن لیوان تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی و دیگر اقلام تبلیغاتی امتیاز بزرگی برای بدست آوردن مشتری به شما خواهد داد. اگر آنها محصول یا خدمات شرکت شما را دوست داشته باشند، مشتریان طرفداران اصلی شرکت خواهند شد. زمانی که مشتریان، محصولات یا خدمات شما را تبلیغ می‌کنند، صاحبان کسب‌وکار معمولا بازده زیادی در رابطه با این سرمایه‌گذاری بدست خواهند آورد.

5. بخشیدن موارد تبلیغاتی در رویدادهای تیم
برای شناسایی و تعیین مکان همه اعضای تیم، موارد تبلیغاتی را به اعضای تیم بدهید. این باعث ایجاد رابطه می‌شود و می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر بعد از رویداد عمل کند.

6. دادن هدایای تبلیغاتی به عنوان مشوق
هدیه تبلیغاتی می‌تواند به عنوان انگیزه برای افراد فروشنده به کار رود. در صورتی که افراد از آیتم های تبلیغاتی شما استفاده کنند زمانی که مشتریان با آنها ارتباط برقرار می کنند آیتم تبلیغاتی شما توجه آنها را جلب خواهد کرد. این یک استفاده موثر از آیتم‌های تبلیغاتی است که به کسب‌وکار کمک می‌کنند. هنگامی که به افراد فروشنده هدایای تبلیغاتی داده می‌شود، منافع زیادی نصیب کسب و کار شما می شود. شما باید کمی بیشتر در این موارد خرج کنید، اما سرمایه‌گذاری اغلب ارزش آن را دارد که برای مدت طولانی به کسب‌وکار کوچک شما کمک کند.

7. از موارد تبلیغاتی برای ایجاد وفاداری به نام تجاری استفاده کنید.
مشتریان باید به شرکت شما اعتماد کنند تا به مشتریان وفادار تبدیل شوند. زمانی که اقلام تبلیغاتی به مشتریان داده می‌شوند، آنها می‌دانند که مورد تقدیر قرار می‌گیرند. این به ایجاد وفاداری برند کمک می‌کند.

8. از موارد تبلیغاتی در هنگام معامله استفاده کنید
افراد فروش اغلب قبل از اینکه معامله را ببندند، به مشتریان اقلام تبلیغاتی می‌دهند تا یادآور این موضوع باشند که چرا آن‌ها نسبت به رقیبان بهتر هستند. اگر برنده معاملات بیشتری شوند، یک استفاده موثر از یک بودجه بازاریابی است.

9. از موارد تبلیغاتی در رویدادهای تحت حمایت شرکت استفاده کنید
در رویدادهای تحت حمایت شرکت، آیتم‌های تبلیغاتی بسیار موثر هستند. موارد تبلیغاتی می‌تواند به عنوان جایزه داده شوند و یا برای همه در این رویداد برای نشان دادن قدردانی مورد توجه قرار گیرند.

مطالعات نشان داده‌اند که اقلام تبلیغاتی اشکال موثری از تبلیغات هستند. این موارد می‌توانند باعث ایجاد انگیزه شوند، به طور بالقوه به فروش نزدیک کمک کنند، و ابزارهای بازاریابی موثر هستند. بنابراین اگر به دنبال راهی برای گسترش برند خود هستید، سرمایه‌گذاری در برخی از موارد تبلیغاتی را در نظر بگیرید.
نوبت شما است: آیا کسب‌وکار کوچک شما از اقلام تبلیغاتی به عنوان بخشی از ترکیب بازاریابی خود استفاده می‌کند؟ اگر اینطور است، از چه چیزی استفاده می‌کنید، و چقدر موثر است؟ اگر نه، چرا (غیر از هزینه) این کار را انجام نمی‌دهید؟


» نظر