سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا هدایای تبلیغاتی نتیجه میدهد؟

 

کسب و کارها چه بزرگ باشند چه کوچک، هر ساله هزینه زیادی را صرف تبلیغات می‌کنند. با این حال، به ندرت از تبلیغات خود سود می‌برند. اما روشی وجود دارد که به سرعت و آسانی نتایج دلخواه را موجب می‌شود. علاوه بر این، شما را متحمل هزینه گزافی هم نمی‌کند. و آن هم محصولات تبلیغاتی است. هر کسب و کاری باید تبلیغات داشته باشد. این قانون بازار است و همه این واقعیت ساده را پذیرفته‌اند. اگر تبلیغ نکنید، یعنی وجود ندارید. اما سوال اینجاست که چرا هدایای تبلیغاتینتیجه می‌دهند؟ هدایایی مانند خودکار تبلیغاتی ، ساعت تبلیغاتی ، پاوربانک تبلیغاتی ، فلش مموری تبلیغاتی و …

کسب و کارها با این قانون زندگی می‌کنند و می‌میرند.

اگر کسی چیزی از یک کسب و کار نشنیده باشد ، آیا آن کسب و کار واقعا می‌تواند با پیدا کند؟ همه ما پاسخ این سوال را می‌دانیم. و به همین دلیل است که صنعت تبلیغات و بازاریابی ارزشی معادل 1?2 تریلیون دلار دارد.

همه صاحبان کسب و کار می‌خواهند کسب و کار، محصولات و یا خدمات‌شان را ارتقاء دهد. و به همین دلیل است که شرکت‌ها هزینه زیادی را صرف تبلیغات و بازاریابی می‌کنند. و دقیقا به همین دلیل است که این صنعت دائما در حال رشد است. با وجود دستگاه‌ها و پلتفورم‌های جدیدی که هر سال پا به عرصه می‌گذارند، این ارزش بیشتر و بیشتر نیز می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد اکثر افراد متوجه یک نکته مهم نمی‌شوند. و این نکته مهم روانشناسی و خلاقیت است. شما می‌توانید میلیون‌ها تومان هزینه تبلیغات کنیدو در عض هیچ چزی عایدتان نشود و بازگشت سرمایه‌تان صفر خواهد بود.

می‌دانید چرا؟ چون مخاطبان خود را در نظر نمی‌گیرید. و چون بیش از حد لازم هزینه می‌کنید.

شاید وقت آن باشد به دنبال چیز متفاوتی بروید؟ چیزی خوب، اما قدیمی. مقرون به صرفه، اما در عین حا فوق‌العاده کارآمد. بله، الان وقت آن است که از محصولات تبلیغاتی به عنوان راهی برای رسیدن به مشتری‌های احتمالی بیشتر استفاده کنید.

هنگامی که صحبت از این تاکتیک بازاریابی به میان می‌آید، همه چیز ساده و مشخص است. این استراتژی از زمانی که انسان‌ها شروع به خرید و فروش محصولات و خدمات خود کرده‌اند، وجود داشته است. نه، مسلما رومیان باستان تیشرت‌هایی که نام میوه بر رویشان چاپ شده بود به مردم نمی‌دادند، اما به افرادی که می‌خواستند از آنها خرید کنند میوه مجانی می‌دادند تا امتحان کنند و اگر از طعم آن خوش‌شان آمد از آنها خرید کنند. البته، محصولات تبلیغاتی نسبت به آن زمان تغییر کرده‌اند، اما هنوز هم هستند و کاربرد دارند.

این حقیقت که صنعت محصولات تبلیغاتی از قرن‌ها پیش بوده و امروزه هم ارزش آن بیش از 20 میلیارد دلار است، نشان می‌دهد  که استراتژی ارزشمندی است.

در زیر به 5 دلیل غیر قابل ثابت می‌کنیم که چرا هدایای تبلیغاتی نتیجه می‌دهند

1. افزایش آگاهی از برند

افزایش آگاهی برند

آگاهی از برند به این معنی است که مشتریان می‌توانند آنچه شرکت شما ارائه می‌دهد را شناسایی کند. شکل و اهر برند شما به تنهایی باید به یاد آنها بیاورد که شما چه کاری انجام می‌دهید و چه چیزی برای ارائه کردن دارید. همه برند اپل یا KFC را به رسمیت می‌شناسند، چون این برندها بر روی آگاهی از برند تمرکز کرده‌اند.

کالاهای تبلیغاتی که شما به مشتریان خود می‌دهید، به آنها کمک می‌کند کسب و کار شما را در بلند مدت به خاطر بسپارند و آنچه انجام می‌دهید را به یاد بیاورید. و این خود دلیلی است برای استفاده از کالاهای تبلیغاتی.

با توجه به تحقیقات پیشرو، نتایج نشان می‌دهد که 89 درصد از افرادی که به مدت دو سال پس از دریافت محصول تبلیغاتی، برندی که آن محصول تبلیغاتی را به آنها داده است را به یاد می‌آورند.

اگر شما محصول مناسب را انتخاب کنید، همیشه همراه آنها باقی خواهد ماند. محصول تبلیغاتی شما مدت‌ها طولانی در ماشین‌ها، دفاتر و یا خانه‌های آنها خواهد ماند. شش نفر از هر ده نفری که محصولات تبلیغاتی دریافت می‌کنند، دو سال آن را نگه می‌دارند. این یک آگهی ثابت است که شرکت شما را به آنها یادآوری می‌کند. و سپس، زمانی که آنها به خرید می‌روند و یا به دنبال خدمات خاصی می‌گردند، شما را به یاد خواهند آورد. و این پاداش شماست. زمانی که آنها به خدمات یا محصولاتی که ارائه می‌دهید نیاز دارند، به لطف کیف خرید، USB یا ماگی که نام برند شما بر روی آن چاپ شده، به جای رقبای‌تان، به سراغ شما می‌آیند.

 

2. بازاریابی موثر و کم هزینه

بازاریابی

در رابطه با کسب و کارهای کوچک، صرف هزینه در کمپین‌های تبلیغاتی عظیم که بتواند تمام انواع رسانه‌ها را زیر پا بگذارد، یک رویا است. با این حال، این شرکت‌ها برای دستیابی به اهداف خود نیازی به چنین کاری ندارند. کمپین‌های تبلیغاتی محصولات کم هزینه می‌تواند به استارت‌آپ‌ها کمک کنند روی پای خود بایستند.

چطور؟ هزینه‌های تولید انبوه و خرید عمده اکثر تولیدکنندگان محصولات تبلیغاتی بسیار کم است. و این یعنی هرچه بیشتر سفارش دهید، پول کمتری نیز می‌دهید.

تأثیرشان چقدر خواهد بود؟ خب، با توجه به تحقیقات، 85 درصد از افرادی که محصولات تبلیغاتی را دریافت می‌کنند، دوباره با تبلیغ‌کننده کار می‌کنند (یا از تبلیغ‌کننده خرید می‌کنند). به عنوان بازگشت سرمایه اصلا بد نیست، نه؟


» نظر